منو
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

برای استفاده از خدمات ویژه‌ای همچون ارسال بار از کانادا به ایران یا برعکس، شما باید به سراغ بهترین تیم‌های سوم شخص فعال در این زمینه بروید. تیم‌های معتبر، شناخته شده و حرفه‌ای همچون افلاک مارکت با داشتن سابقه فعالیت درخشان و طولانی در این زمینه، یک گزینه عالی به حساب می‌آیند. امروز ما قصد داریم تا مزایای استفاده از افلاک مارکت و نکات مهم دنبال کردن این پروسه را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه شوید.

چرا افلاک مارکت؟

کالای اصل

ارسال سریع

مشاوره رایگان

پرداخت امن

ارسال بار از کانادا به ایران

چرا ارسال بار از کانادا به ایران

در حال حاضر، حجم قابل توجهی از شهروندان ایرانی ساکن شهرهای مختلف کشور کانادا هستند. همین مسئله هم باعث شده تا ارسال بار از کانادا به ایران برای این افراد، به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شود. گاهی اوقات آنها ترجیح می‌دهند تا یک سری هدایا و وسایل شخصی را از محل زندگی خود به ایران ارسال نمایند. اینجا است که خدمات تیم‌های مطرح و شناخته شده‌ای همچون افلاک مارکت اهمیت زیادی پیدا می‌کند. با استفاده از افلاک مارکت، شما می‌توانید طی مدت زمان کوتاهی نسبت به ارسال بار از شهرهای مختلف کانادا به ایران اقدام نمایید.

فریت بار به کانادا از ایران-min

همانطور که گفتیم، افلاک مارکت یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های سوم شخص ایرانی فعال در زمینه فریت بار به کانادا به حساب می‌آید. این شرکت از جمله سازمان‌های خوش نام و قدیمی است که خدماتش را با تضمین در اختیار کاربران و مشتریان ایرانی قرار می‌دهد. با استفاده از افلاک مارکت، شما می‌توانید انواع بار و لوازم شخصی را به راحتی به سمت کشورهایی همچون کانادا یا استرالیا ارسال نمایید.

خدمات تخصصی افلاک در فریت بار به کانادا-min

روش‌های ارسال با از کانادا با افلاک مارکت

حتماً شما هم از خود می‌پرسید که با کمک افلاک مارکت، چه روش‌هایی جهت ارسال بار طراحی شده است؟ به صورت کلی، افلاک مارکت از جمله شرکت‌های حرفه‌ای و خوش نام فعال در زمینه ارسال بار از کانادا به ایران به حساب می‌آید که راهکارهای مختلفی را جلوی پای مشتریان خود قرار می‌دهد. فرقی ندارد که شما به ارسال چه وسیله‌ای نیاز دارید؛ در هر حال می‌توانید خدمات پلتفرم‌های مطرح و شناخته شده‌ای همچون افلاک مارکت را مورد استفاده قرار دهید. این مجموعه با داشتن سابقه فعالیت طولانی، یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.

حمل بار دریایی از کانادا

یکی از بهترین روش‌های موجود جهت ارسال بار از کانادا به ایران، به استفاده از کشتی و دریا اشاره دارد. این روش هم کم هزینه است و هم می‌تواند حجم زیادی از انواع بار را برای شما جابجا نماید. اگر شما در حال تجارت با شرکت‌های ایرانی هستید و ترجیح می‌دهید تا محصولات خود را با پرداخت هزینه‌ای معقولانه به ایران ارسال کنید، روش حمل بار دریایی گزینه عالی برایتان به حساب می‌آید. کارشناسان افلاک مارکت می‌توانند در این زمینه مشاوره تخصصی به شما بدهند تا بهترین راهکار را مورد استفاده قرار دهید.

حمل هوایی بار از کانادا

از جمله دیگر راهکارهای مطرح جهت حمل بار از کانادا به ایران، به حمل هوایی اشاره دارد. با حمل هوایی بار، هزینه‌های مورد نیاز شما کمی بالا می‌رود ولی سرعت ارسال هم بیشتر می‌شود. شاید باری که با ارسال هوایی به دو ماه زمان نیاز داشته باشد، با استفاده از هواپیما طی 12 ساعت به مقصد برسد. از همین رو، انتخاب بهترین روش و راهکار موجود جهت ارسال بار، مسئله‌ای مهم، پر اهمیت و کلیدی به حساب می‌آید. افلاک مارکت همواره بر اساس شرایط شما، بهترین راهکار را در اختیارتان می‌گذارد.

فریت لوازم شخصی به کانادا

البته که همه خدمات ارائه شده توسط افلاک مارکت، تجاری نیستند! این مجموعه در زمینه فریت لوازم شخصی به کانادا هم فعالیت می‌نماید. با استفاده از این شرکت حرفه‌ای و مطرح، کاربران به راحتی می‌توانند لوازم شخصی خود همچون لباس‌ها، مدارک و غیره را به سمت کانادا ارسال نمایند.

ارسال لوازم دانشجویی به کانادا

مهاجرت دانشجویی، یکی از متداول‌ترین روش‌های مهاجرت می‌باشد. هنگام مهاجرت از این طریق، افراد باید یک روش مطمئن برای فریت بار به کانادا را مورد استفاده قرار دهند. افلاک مارکت با در نظر گرفتن تعرفه‌ای ویژه برای دانشجویان، آماده ارائه خدمات به آنها و ارسال لوازمشان می‌باشد.

ارسال بارهای تجاری به و نمایشگاهی به کانادا

یکی از کلیدی‌ترین خدمات ارائه شده افلاک مارکت به فریت بار نمایشگاهی به کانادا اشاره دارد. هنگام شرکت در نمایشگاه‌های هنر، موسیقی یا کتاب و غیره، شما همواره باید به دنبال تیم‌های مطرحی همچون افلاک مارکت برای انتقال وسایل و لوازم خود باشید.

ارسال حیوان خانگی به کانادا

جالب است بدانید که افلاک مارکت به مشتریان خود کمک می‌کند تا حیوانات خانگی‌شان را به سمت کشور کانادا فرستند. در هر صورت، برای ارسال انواع حیوان خانگی به کشور کانادا، شما می‌توانید هم اکنون با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید.

فریت بار به شهرهای مختلف کانادا-min

ارسال کالای تجاری از کانادا به ایران (کارگو)

این مسئله را نیز به خاطر بسپارید که امکان ارسال بارها و محصولات مختلفی از کشور کانادا به ایران وجود دارد. مثلاً، ارسال کالای تجاری یا کارگو یکی از همین مباحث مهم و پر اهمیت به حساب می‌آید. گاهی اوقات شما به دنبال فروش و ارسال کالاهای تجاری در کانادا هستید. در این شرایط، استفاده از خدمات کارگو هوایی، همواره نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. با این کار، شما می‌توانید حتی کالاهای حجیم و بزرگ را نیز طی مدت زمان کوتاهی به صورت کامل ارسال نمایید. البته که این پروسه چالش‌های گسترده‌ای را در خود جای داده است. پس قبل از دنبال کردن آن، شما باید به سراغ شرکت‌های معتبری همچون افلاک مارکت بروید.

ارسال کالای غیر تجاری از کانادا به ایران (فریت)

خیلی از اوقات هدف ارسال بار از کانادا به ایران، ارسال کالاهای غیر تجاری می‌باشد. کالاها و وسایل غیر تجاری، معمولاً شامل هدایا، کادو ها و غیره می‌شوند. در صورتی که شما قصد سفر به ایران را دارید ولی حجم بار خیلی زیاد است، می‌توانید این روش را به کار گیرید. به خاطر داشته باشید که این روش هم ارزان قیمت است و هم بازدهی مطلوبی را برای شما به همراه دارد. شما می‌توانید هم اکنون خدمات شرکت افلاک مارکت را برای دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه مورد استفاده قرار دهید.

فریت بار به شهرهای مختلف کانادا-min

چه کالاهایی به عنوان لوازم شخصی شناخته می‌شوند؟

تا امروز افراد زیادی از کارشناسان ما در مجموعه افلاک مارکت پرسیده‌اند که چه کالاهایی را می‌توان به عنوان لوازم شخصی ارسال نمود؟ هنگام ارسال بار از کانادا به ایران، شما می‌توانید وسایل مختلفی را به کار گیرید. از جمله این وسایل می‌توان به بسته‌هایی که کمتر از 100 دلار ارزش دارند، کالاهای شخصی، نمونه کالاهای تجاری و کالاهایی که برای تعمیر مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره نمود.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

هزینه ارسال بار از کانادا به ایران

اگر هزینه ارسال بار از کانادا به ایران برای شما مسئله‌ای مهم به حساب می‌آید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان مجموعه افلاک مارکت تماس بگیرید. افلاک مارکت با بررسی دقیق شرایط و باری که شما به ارسال آن علاقه مند هستید، بهترین راهکار را در اختیارتان قرار می‌دهد. به خاطر داشته باشید که هزینه‌های مورد نیاز کاربران برای ارسال بار از کشورهایی همچون کانادا به ایران، دائماً در حال تغییر است.

راه‌های ارسال بار به کانادا-min

موارد تاثیر گذار در هزینه

متاسفانه در حال حاضر امکان مشخص کردن هزینه ارسال بار از کانادا به ایران به صورت عمومی وجود ندارد. چرا که عوامل و فاکتورهای زیادی هستند که این هزینه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. از جمله این عوامل باید به مواردی همچون وزن، بسته بندی، بیمه و غیره اشاره نمود. اگر شما هم قصد ارسال یک بار از کشورهایی همچون کانادا به ایران را دارید، می‌توانید هم اکنون خدمات افلاک مارکت را به کار گیرید. ما در افلاک مارکت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

وزن بار مهم‌ترین متغیری است که می‌تواند هزینه‌های مورد نیاز شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. طبیعتاً هزینه‌ای که شما باید برای ارسال یک بار 100 کیلویی پرداخت کنید با یک بار 10 کیلویی یکسان نمی‌باشد! جهت کسب بازدهی مطلوب و جلوگیری از ایجاد مشکل در این زمینه، شما باید مقداری زمان با ارزش خود را صرف تقسیم وسایل یا تغییر راهکار ارسال نمایید.

نوع بسته بندی شما دیگر عامل مهمی است که می‌تواند هزینه‌های حمل بار از کانادا به ایران یا برعکس را تحت تاثیر خود قرار دهد. شما باید از یک روش بسته بندی مناسب جهت ارسال بارهای مختلف ارسال نمایید. طبیعتاً هرچه بسته بندی بهتر شود، میزان بازدهی شما هم بیشتر می‌شود. افلاک مارکت همواره از بهترین تجهیزات بسته بندی جهت ارائه خدمات خود استفاده می‌کند.

فرقی ندارد که شما خدمات کدام شرکت‌های فعال در زمینه ارسال بار از کانادا به ایران را مورد استفاده قرار می‌دهید؛ در هر حال باید به بیمه آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. بیمه می‌تواند جلوی خسارت و آسیب را تا حد قابل توجهی بگیرد. البته که کارشناسان افلاک مارکت همواره بار شما را بیمه کرده و نسبت به رفع نیازهایتان در این زمینه اقدام می‌نمایند. از همین رو، جهت کسب بازدهی مطلوب بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز در اختیارتان گذاشته شوند.

از جمله دیگر متغیرهایی که می‌توانند هزینه‌های ارسال بار از کانادا به ایران را تحت تاثیر خود قرار دهند، باید به هزینه گمرکی اشاره نمود. در صورتی که شما یک کالای تجاری را به سمت ایران ارسال کنید، باید نسبت به ترخیص آن از گمرک اقدام نمایید. با پرداخت هزینه‌های گمرکی، شما هم امکان ترخیص کالا را خواهید داشت. لازم به ذکر است که افلاک مارکت در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به انجام کارهای گمرکی برای شما اقدام نموده و کالاهای شما را ترخیص می‌کند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بسته از کانادا

فرقی ندارد که شما از مجموعه افلاک مارکت استفاده کنید یا اینکه به سراغ سایر شرکت‌های فعال در این زمینه استفاده کنید؛ در هر حال باید یک سری مدارک خاص را در اختیار داشته باشید. لیست زیر، حاوی چند مورد از این مدارک مهم می‌باشد.

  • کارت‌های بازرگانی
  • مجوز مخصوص واردات
  • بارنامه
  • پروفرما
  • اینویس
  • پکینگ لیست
  • مجوز عمومی برای کالاهای خاص

بنادر و فرودگاه‌های مهم کانادا در حمل بار از کانادا به ایران

البته که همه این فرودگاه‌ها بین المللی بوده و خدماتشان را با تضمین در اختیار کاربران و مشتریان قرار می‌دهند. از همین رو، جهت کسب بازدهی مطلوب شما باید به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بندر ونکوور یکی از بزرگ‌ترین بنادر موجود در کانادا به حساب می‌آید که با بیش از 170 کشور دنیا در رابطه می‌باشد. با استفاده از این بندر شما می‌توانید نسبت به ارسال کالاهای تجاری مختلفی اقدام نمایید. کارشناسان مجموعه افلاک مارکت، همواره با ارسال بار از این بندر، به راحت‌تر شدن پروسه تجارت برای کسب و کارهای مختلف کمک کرده‌اند. از همین رو، شما می‌توانید هم اکنون خدمات افلاک مارکت را به کار گیرید.

بندر مونترال را می‌توان به عنوان یکی از پر تاثیر ترین بنادر کانادا در نظر گرفت. این بندر توانسته روند تجارت میان شهرها و کشورهای مختلف جهان را خیلی راحت‌تر کند. به خاطر داشته باشید که این بندر بیش از 2 کیلومتر طول داشته و به راحتی می‌تواند برای ارسال بارهای شخصی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد. جهت حمل بار در بهترین حالت ممکن و از طریق این بندر، شما می‌توانید هم اکنون با کارشناسان مجموعه افلاک مارکت تماس بگیرید.

پرنس روپرت از جمله شهرهای بزرگ کشور کانادا به حساب می‌آید که در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است پرنس روپرت را می‌توان به عنوان مرکز حمل و نقل دریایی بریتیش کلمبیا در نظر گرفت. به خاطر داشته باشید که بندر این شهر جدا از داشتن خدمات متنوع، می‌تواند برای حمل وسایل و بارهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. اگر شما هم به دنبال انتقال وسیله از این بندر به مقصد ایران هستید، می‌توانید هم اکنون با افلاک مارکت تماس بگیرید. کارشناسان افلاک مارکت آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع نیازهایتان در این زمینه می‌باشند.

به خاطر داشته باشید که فرودگاه تورنتو، یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های واقع شده در کشور کانادا به حساب می‌آید که می‌تواند به راحتی برای انتقال بار از کانادا به ایران مورد استفاده قرار گیرد. فرقی ندارد که بار مد نظر شما چقدر سنگین و خاص می‌باشد؛ در هر حال امکان استفاده از خدمات این فرودگاه برای شما وجود خواهد داشت. افلاک مارکت با داشتن سی سال سابقه درخشان در زمینه ارسال بارهای مختلف از کانادا به مقصد ایران، همواره آماده کمک به شما جهت رفع نیازهای پروژه می‌باشد.

لازم به ذکر است که فرودگاه تورنتو، از قوانین بین المللی و کانادا جهت ارسال بار پیروی می‌کند. از همین رو، قبل از اقدام برای ارسال بار از کانادا به ایران از طریق این فرودگاه، شما باید مقداری زمان با ارزش خود را صرف تماس با کارشناسان افلاک مارکت جهت دریافت مشاوره تخصصی نمایید.

افرادی که به ارسال بار از کانادا به ایران علاقه مند هستند، معمولاً به سراغ فرودگاه مونترال می‌روند. به خاطر داشته باشید که این فرودگاه بین المللی به خاطر داشتن امکانات گسترده و سیستم‌های حمل و نقلی مختلف، یک انتخاب عالی برای شما به حساب می‌آید. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، خیلی از بارهای بین المللی از طریق همین فرودگاه به سمت سایر کاربران ارسال می‌شود. اگر شما هم در شهر مونترال ساکن هستید و قصد ارسال انواع بار به ایران را دارید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان افلاک مارکت جهت انجام فعالیت‌های اداری یا دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه تماس بگیرید.

هزینه فریت بار کانادا-min

خدمات بسته بندی و حمل در تورنتو توسط افلاک مارکت

افلاک مارکت با 30 سال سابقه طولانی و درخشان در زمینه ارسال بار از کانادا به ایران، آماده خدمت رسانی به شما و رفع نیازهای شما می‌باشد. از جمله خدمات کلیدی ارائه شده توسط شرکت افلاک مارکت، باید به مواردی همچون ارسال انواع بار به کشورهای مختلف دنیا، خرید از آمازون و غیره اشاره نمود. به خاطر داشته باشید که خدمات بسته بندی و حمل بار افلاک مارکت، همواره با تضمین در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. از همین رو، جهت رفع نیازهای خود در این زمینه شما می‌توانید هم اکنون با کارشناسان واحد پشتیبانی مجموعه افلاک مارکت تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در اختیارتان گذاشته شود.

نحوه ارسال بسته پستی از کانادا

استفاده از پست اکسپرس برای ارسال بار از کانادا به ایران، یکی از روش‌های متداولی به حساب می‌آید که افراد شخصی می‌تواند آن را مورد استفاده قرار دهند. این روش هم بسته را با امنیت کامل به مقصد می‌رساند و هم در سریع‌ترین زمان ممکن این پروسه را پشت سر می‌گذارد. در ضمن، پست اکسپرس با کمک کدهای اختصاصی، به شما اجازه پیگیری نیز می‌دهد. از همین رو، جهت کسب بازدهی مطلوب شما می‌توانید با کارشناسان تیم‌هایی همچون افلاک مارکت تماس بگیرید.

مراحل حمل بار مسافری از کانادا به ایران

حتماً شما هم از خود می‌پرسید که حمل بار مسافری از کانادا به ایران چه مراحلی را در خود جای داده است؟ مراحل مورد نیاز برای طی کردن این پروسه، پیچیده و زیاد هستند. در ابتدا شما باید با یک شرکت حرفه‌ای همچون افلاک مارکت تماس بگیرید تا قرارداد اولیه نگارش شود. سپس شما باید کالاهای مسافرتی خود را به آنها تحویل دهید. پس از تحویل بار و کالا، شرکت‌ها آن را به ایران منتقل نموده و از گمرک ترخیص می‌نمایند. در نهایت، کالا وارد بازار شده و با سرویس پست در اختیار مقصد قرار می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید هم اکنون با افلاک مارکت تماس بگیرید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

قوانین ارسال بار از کانادا

یک سری قوانین خاص هستند که هنگام ارسال بار از کانادا به ایران شما باید آنها را مد نظر خود قرار دهید. البته که بررسی این موارد از نظر حقوقی، کار دشواری است و به مقدار زمان زیادی نیاز دارد. اگر شما هم به دنبال آشنایی بیشتر با قوانین مخصوص ارسال انواع بسته از کشورهایی همچون کانادا به مقصد ایران هستید، می‌توانید هم اکنون خدمات مجموعه افلاک مارکت را به کار گیرید. این مجموعه با ارائه مشاوره حرفه‌ای، آماده خدمت رسانی به شما و رفع نیازهایتان در این زمینه می‌باشد.

کالاهای ممنوعه برای حمل بار از کانادا به ایران

هنگام حمل بار از ایران به کانادا یا برعکس، شما باید به موارد ممنوعه هم توجه داشته باشید. امکان ارسال یک سری از کالاهای خاص به کشورهایی همچون ایران وجود ندارد. لیست زیر حاوی چند مورد از این مواردی است که شما باید آنها را مد نظر خود قرار دهید.

  • مواد منفجره
  • وسایل قمار
  • مواد مخدر
  • مشروبات الکلی
  • چاقو و انواع سلاح سرد
  • پول‌های تقلبی
  • جواهر و سنگ‌های قیمتی مختلف
  • مجلات و کتاب‌هایی که حاوی محتوای نامناسب هستند
  • میوه
  • سبزیجات
  • فرآورده‌های گوشت خوک
  • سگ، گربه و سایر حیوانات بدون مجوز

البته که این لیست موارد دیگری را نیز در خود جای داده است ولی این موارد از جمله مهم‌ترین‌ها هستند. جهت دریافت مشاوره در این حوزه، شما می‌توانید با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید.

ارسال بار منزل به منزل از کانادا به ایران

ارسال بار منزل به منزل از کانادا به ایران، یک سری مراحل خاص را در خود جای داده است. در اولین مرحله شما جهت دریافت مشاوره با افلاک مارکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت می‌کنید. سپس کارشناسان افلاک مارکت برای بسته بندی و تحویل وسایل و نگارش قرارداد، به محل شما مراجعه می‌نمایند. در مرحله بعد آنها با استفاده از تکنیک‌های مختلف کالا را به ایران ارسال می‌نمایند. در آخرین مرحله افلاک مارکت با ترخیص کالا از گمرک و ارسال آن به مقصد، پروژه را به اتمام می‌رساند.

حمل بار از تورنتو به تهران

از جمله دیگر خدمات پر اهمیت مجموعه افلاک مارکت، باید به مواردی همچون حمل بار از تورنتو به تهران اشاره نمود. با کمک افلاک مارکت، شما می‌توانید وسایل و محصولات مختلف را طی مدت زمان کوتاهی از شهرهایی همچون تورنتو به سمت ایران ارسال کنید. البته که افلاک مارکت خدمات منزل به منزل داشته و طی مدت زمان کوتاهی نسبت به رفع نیازهای شما اقدام می‌نماید. از همین رو، جهت کسب بازدهی مطلوب شما می‌توانید هم اکنون خدمات مجموعه افلاک مارکت را به کار گیرید.

حمل بار از ونکوور کانادا

از جمله دیگر مواردی که زیر شاخه خدمات منزل به منزل افلاک مارکت قرار می‌گیرد، به حمل بار از ونکوور کانادا به شهر تهران اشاره دارد. افلاک مارکت با دریافت محصولات مورد نیاز شما از شهرهایی همچون ونکوور، آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن به ایران ارسال می‌کند. از همین رو، جهت کسب بازدهی مطلوب و جلوگیری از ایجاد مشکل، بهتر است مقداری زمان با ارزش خود را صرف دریافت مشاوره از مجموعه افلاک مارکت نمایید. با این کار، شما به راحتی می‌توانید نسبت به ارسال انواع بار در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنید.

شرکت معتبر برای ارسال بار به کانادا-min

افلاک مارکت برای ارسال بار از کانادا به ایران

افلاک مارکت از جمله شرکت‌های معتبر، خوش نام و خوش سابقه فعال در زمینه فریت بار از کانادا به ایران به حساب می‌آید که ویژگی‌های مثبت زیادی را در خود جای داده است. توجه به ویژگی‌های کلیدی این مجموعه، می‌تواند پروسه فریت انواع بار را تحت تاثیر خود قرار دهد.

تخصص

افلاک مارکت همواره از خدمات متخصص‌ترین کارشناسان ایرانی استفاده نموده و همین مسئله هم باعث شده تا سطح کیفیت خدماتش ارتقا یابند. جالب است بدانید که این مجموعه بیش از 30 سال سابقه فعالیت داشته و در این بازه زمانی، تجربه مطلوبی کسب کرده است.

پشتیبانی

رفع نیاز مشتریان برای حمل بار از کانادا به ایران، اولویت افلاک مارکت می‌باشد. همین مسئله هم باعث شده تا این شرکت مطرح و حرفه‌ای همواره از یک واحد پشتیبانی حرفه‌ای برای بررسی درخواست‌ها و نیازهای مشتریان استفاده کند.

تعرفه مناسب

رضایت مشتریان نوعی خط قرمز برای افلاک مارکت می‌باشد. با استفاده از خدمات این مجموعه، شما نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین نخواهید داشت. چرا که افلاک مارکت همواره خدماتش را با بهترین سطوح قیمتی در اختیار مشتریان نهایی قرار می‌دهد.

حمل و نقل سریع

شرکت‌های مطرحی همچون افلاک مارکت برای فریت بار به کانادا همواره از روش‌های حمل و نقل سریع استفاده می‌نمایند. این روش‌های حمل و نقل به شما اجاره می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن کالاهای خود را منتقل کنید.

دارای دفتر در دبی و تهران

جالب است بدانید که برای خدمت رسانی بهتر، افلاک مارکت دو دفتر در دبی و تهران تاسیس نموده است. این دو دفتر دائماً در حال انتقال وسایل و بارهای مختلف هستند. پس اگر شما هم به دنبال حمل انواع بار از کانادا هستید، می‌توانید هم اکنون خدمات این شرکت مطرح را به کار گیرید.

  • حمل بین المللی بار
  • امکان پرداخت با امین‌ترین روش‌های پرداخت
  • مشاوره در انتخاب محصول و نحوه خرید

دارای دو شعبه در تهران و دبی

افلاک مارکت برای فعالیت خود دارای دو شعبه رسمی در تهران و دبی است. مشتریان عزیز می‌توانند به راحتی برای ثبت سفارشات خود بنا به موقعیت خود به دفتر افلاک مارکت در دبی یا تهران مراجعه کنند. و یا از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشند.

دارای دو شعبه در ایران و دبی
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فیلتر بر اساس شهر محصول
افلاک مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افلاک مارکت