منو
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فریت بار استرالیا به ایران

فریت بار استرالیا به ایران

حجم درخواست‌های ارسال بار از استرالیا به ایران طی چند سال اخیر تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. مهاجرت، سفر و تجارت از جمله مهم‌ترین دلایل ارسال بار میان این دو کشور به حساب می‌آید. به خاطر داشته باشید که حمل بار از استرالیا به کشورهایی همچون ایران، کار راحتی نیست. این پروسه چالشی بوده و می‌تواند هزینه‌های سنگینی را روی دوش شما بگذارد. به نظر شما، بهترین راه موجود برای فریت بار از استرالیا به ایران کدام است؟ اصلاً علاقه‌مندان به دنبال کردن این پروسه باید خدمات چه تیم‌هایی را به کار گیرند؟ با ما در ادامه همراه شوید تا پاسخ این سؤال را به صورت دقیق بررسی کنیم.

ارسال بار از استرالیا به ایران

امروزه ارسال بار از استرالیا به ایران، یک فعالیت نسبتاً ساده و سر راست به حساب می‌آید. شما می‌توانید روش‌های مختلفی را برای ارسال بارهای خود به کار گیرید. به خاطر داشته باشید که انتخاب شرکت‌های سوم شخص و سرویس‌های پست بین‌المللی در این زمینه، اهمیت زیادی خواهد داشت. از جمله روش‌های محبوب برای ارسال بار در مجامع بین‌المللی، باید به اکسپرس، فریت و کارگو اشاره نمود. این روش‌ها به شما اجازه می‌دهند تا مرسوله را از دو روش دریا و هوا به سمت ایران ارسال نمایید.

شرکت افلاک مارکت با داشتن سابقه‌ای طولانی در این زمینه و یک دفتر نمایندگی در شهر دبی، به متقاضیان اجازه می‌دهد تا روش‌های ارسال دلخواه خود را مورد استفاده قرار دهند. در نتیجه، برای ارسال بار در کشورهایی همچون استرالیا شما می‌توانید خدمات افلاک مارکت را به کار گیرید.

ارسال بار از استرالیا به ایران
ارسال بار از استرالیا به ایران با افلاک مارکت

ارسال بار از استرالیا به ایران با افلاک مارکت

به خاطر داشته باشید که افلاک مارکت همواره روش‌های مختلفی را برای ارسال بار از استرالیا به ایران در نظر گرفته است. به عنوان مثال، فریت بار یکی از همین روش‌های محبوب به حساب می‌آید که مزایای زیادی را در خود جای داده است. در صورتی که شما به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستید، می‌توانید سرویس فریت و قابلیت کاهش هزینه آن را به کار گیرید.

در افلاک مارکت، رضایت مشتری حرف اول را می‌زند. در نتیجه، کارشناسان ما دائماً در تلاش هستند تا با استفاده از تکنیک‌های جدید نسبت به ارتقا سطح کیفیت خدمات اقدام نمایند. پس اگر شما هم به دنبال ارسال بار از کشورهای مختلف به ایران هستید، می‌توانید هم اکنون به سراغ افلاک مارکت بروید.

مزیت ارسال کالا از استرالیا به ایران با افلاک مارکت

حتماً شما هم از خود می‌پرسید که مهم‌ترین مزایای ارسال بار از استرالیا به ایران با کمک افلاک مارکت چیست؟ اصلاً چرا میان این همه شرکت معتبر و سوم شخص، ما باید افلاک مارکت را انتخاب نماییم؟ پاسخ سؤال شما در ادامه ذکر شده است.

مزیت ارسال کالا از استرالیا به ایران با افلاک مارکت

بیش از ۳۰ سال سابقه

افلاک مارکت بیش از سی سال سابقه درخشان در این حوزه داشته و همواره آماده رفع نیازهای مشتریان می‌باشد. فرقی ندارد که شما به دنبال فریت بار از استرالیا به ایران هستید یا اینکه قصد دارید تا حجم زیادی از کالاهای مختلف را به ایران وارد کنید؛ در هر صورت افلاک مارکت آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشد.

تعرفه مناسب

افلاک مارکت با نهادهای بین‌المللی زیادی قرارداد بسته و بدون دخالت واسط‌ها فعالیت می‌کند. در نتیجه، تعرفه این مجموعه مناسب می‌باشد. هزینه‌ای که شما باید برای خدمات این شرکت پرداخت نمایید، اصلاً زیاد نیست! در نتیجه، افراد با خیال راحت می‌توانند از افلاک مارکت برای حمل بارهای سبک و سنگین استفاده نمایند.

مشاوره تخصصی

طبیعی است که در شروع تجارت، افراد اطلاعات زیادی در مورد روش ارسال بار از استرالیا به ایران نداشته باشند. ما در مجموعه افلاک مارکت با هدف افزایش سطح اطلاعات مشتریان و کاربران خود نسبت به ارائه مشاوره تخصصی اقدام نموده‌ایم. پس شما می‌توانید هم اکنون مشاوره تخصصی ما را به کار گیرید.

تضمین سلامت مرسوله

تضمین کردن سلامت مرسوله از جمله دیگر ویژگی‌های کلیدی افلاک مارکت به حساب می‌آید. خدمات ارسال بار از استرالیا به ایران، ریسک زیادی را در خود جای داده‌اند. یک اتفاق کوچک می‌تواند روند فعالیت را مختل کند. اینجا است که افلاک مارکت وارد کار می‌شود. همه مرسوله‌ها و سفارشات ثبت شده در این شرکت، به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

ارسال سریع

افلاک مارکت از سریع‌ترین روش‌های بارگیری و ارسال مرسوله استفاده می‌نماید. این مسأله به شما اجازه می‌دهد تا با سرعت بالایی نسبت به دریافت محموله خود اقدام نمایید. البته که حجم بار و نوع متریال موجود در آن از جمله متغیرهایی به حساب می‌آیند که روند حمل را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

امکان پیگیری و رهگیری محموله

با افلاک مارکت قابلیت پیگیری محموله در لحظه برای شما وجود دارد. فرقی ندارد که شما به دنبال استفاده از کدام روش ارسال بار از استرالیا به ایران هستید؛ در هر صورت می‌توانید هم اکنون و با خیال راحت خدمات افلاک مارکت را به کار گیرید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

موارد ارسال بار از استرالیا به ایران

موارد ارسال بار از استرالیا به ایران

روش‌های متنوعی را می‌توان برای حمل بار از استرالیا به ایران به کار برد. ارسال بار به صورت دریایی و هوایی از جمله محبوب‌ترین روش‌های به کار رفته برای دنبال کردن این پروسه به حساب می‌آیند.

ارسال لوازم شخصی از جمله خدمات مهمی به حساب می‌آید که می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. با ارسال لوازم شخصی از طریق افلاک مارکت، شما هزینه‌های پرداختی خود را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهید.

در برخی از مواقع شرکت یا سازمان شما به تجهیزات نوین نیاز دارد. در این حالت با کمک افلاک مارکت شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز را در کشور استرالیا تهیه و آنها را به ایران منتقل نمایید.

فریت بار از استرالیا به ایران هم یک خدمت مهم و کلیدی به حساب می‌آید. ارسال اضافه بار می‌تواند هزینه‌های پرداختی شما را کاهش دهد. در صورتی که حجم و وزن وسایل شما قابل توجه نیست، این روش را به کار گیرید.

همه کالاهای ارسال شده از استرالیا به ایران، شخصی نیستند! گاهی اوقات شما به دنبال خرید و فروش یا تجارت این کالاها هستید. در این شرایط هم خدمات افلاک مارکت برای رفع نیازهایتان کاربرد خواهند داشت.

راه‌های ارسال بار از استرالیا به ایران

حتماً شما هم از خود می‌پرسید که چرا هنگام فریت بار به استرالیا ما باید خدمات افلاک مارکت را به کار گیریم؟ جدا از داشتن ۳۰ سال سابقه درخشان در این حوزه، افلاک مارکت یک سری ویژگی‌های کلیدی را نیز با خود حمل می‌نماید. همین مسأله هم محبوبیتش را چند برابر کرده است.

راه‌های ارسال بار از استرالیا به ایران

ارسال بار از استرالیا به ایران به روش دریایی

حمل بار از استرالیا به ایران به صورت دریایی، پروسه‌ای زمانبر به حساب می‌آید ولی از نظر هزینه‌ای، به شدت به صرفه می‌باشد. این پروسه هزینه بر نبوده و افراد با خیال راحت می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

مزیت ارسال بار به روش دریایی

از جمله مزایای روش دریایی باید به کم بودن محدودیت‌های وزنی و داشتن تعرفه‌ای معقولانه اشاره نمود. با استفاده از روش‌های دریایی، شما می‌توانید وسایل و بارهای حجیم را با سرعت معقولانه‌ای به سمت ایران بفرستید.

معایب ارسال به روش دریایی

البته که حمل بار از استرالیا به ایران به صورت دریایی، یک سری معایب ویژه را نیز در خود جای داده است. به عنوان مثال، با دنبال کردن این پروسه شما باید یک ماه منتظر دریافت مرسوله‌های خود باشید. جدا از این مسئله، پروسه بارگیری دریایی، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

حمل بار از استرالیا به ایران به روش هوایی

دومین روش محبوب حمل بار از استرالیا به ایران، روش هوایی است. به خاطر داشته باشید که افلاک مارکت در این حوزه هم فعالیت نموده و خدماتش را در اختیار مشتریان و علاقه مندان قرار می‌دهد. البته که حمل بار به صورت هوایی سرعت بالایی دارد ولی می‌تواند به شدت هزینه بر باشد.

مزیت ارسال بار به روش هوایی

ارسال بار به روش هوایی سرعت بالایی دارد. در این پروسه شما نیازی به صبر کردن برای دریافت بار ندارید. جدا از این مسئله، انتقال هوایی بار به شما اجازه می‌دهد تا برخی از محدودیت‌های انتقال دریایی را دور بزنید. پس اگر شما هم به دنبال استفاده از این خدمات هستید، می‌توانید هم اکنون به سراغ افلاک مارکت بروید.

معایب ارسال به روش هوایی

حمل بار از استرالیا به ایران به صورت هوایی، یک سری معایب خاص را نیز در خود جای داده است. مثلاً این پروسه از نظر وزن شما را محدود می‌کند. جدا از این مسئله، هزینه‌ای که شما باید برای انتقال بار هوایی پرداخت نمایید، خیلی بیشتر از انتقال به صورت دریایی می‌باشد.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فریت بار از استرالیا به ایران به صورت هوایی

فریت بار از استرالیا به ایران یعنی ارسال اضافه بار. در صورتی که شما به دنبال انتقال وسایل شخصی در این کشور هستید و وسایل مد نظرتان حجم زیادی ندارند، می‌توانید از تکنیک‌های فریت استفاده کنید. کارشناسان واحد مشاوره افلاک مارکت آماده پاسخگویی به سوالات شما در این حوزه هستند.

ارسال بار تجاری از استرالیا به ایران

برای ارسال بار از استرالیا به ایران به صورت تجاری، شما باید روش کارگو را مورد استفاده قرار دهید. به خاطر داشته باشید که این مسئله روی هزینه‌های پرداختی شما تا حد قابل توجهی موثر است. جهت کسب بازدهی مطلوب به کاربران توصیه می‌شود تا خدمات تیم‌های مطرحی همچون افلاک مارکت را برای ارسال انواع بار تجاری به کار گیرند.

هنگام ارسال بار از استرالیا به ایران، شما باید به مدارک مورد نیاز جهت دنبال کردن این پروسه هم توجه داشته باشید. این مدارک در دو دسته بندی اصلی یعنی شخصی و تجاری تقسیم می‌شوند. کاربران می‌توانند بر اساس نیازهای خود با کارشناسان افلاک مارکت تماس گیرند تا اطلاعات تکمیلی در این حوزه در اختیارشان گذاشته شود.

خوشبختانه بارهای شخصی به مدارک زیادی برای ارسال شدن نیاز نخواهند داشت! با در اختیار داشتن مواردی همچون اصل بلیط، اصل و فتوکپی پاسپورت و لیست بار موجود در بسته بندی شما می‌توانید نسبت به دنبال کردن این پروسه اقدام نمایید.

از جمله مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای ارسال بارهای تجاری باید به فاکتور تجاری، بارنامه دریایی یا بارنامه هوایی، گواهی اصالت کالا و گواهی کیفیت نهایی کالا اشاره نمود.

هزینه ارسال بار از استرالیا به ایران

در حال حاضر امکان مشخص کردن هزینه ارسال بار از استرالیا به ایران یا بالعکس وجود ندارد. متاسفانه فاکتورهای زیادی این هزینه را کم و زیاد می‌نمایند. علاقه مندان به حمل بار، باید به عوامل موثر روی آن توجه داشته باشند. جدا از شرکت‌های واسطه فعال در این زمینه، روش ارسال هم روی هزینه موثر است. اگر شما به دنبال استفاده از این خدمات هستید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید.

هزینه حمل دریایی از استرالیا

حمل و نقل دریایی یکی از روش‌های نسبتاً کم هزینه به کار رفته برای حمل بار از استرالیا به ایران به حساب می‌آید. هزینه حمل و نقل دریایی بر اساس وزن مرسوله محاسبه می‌شود. محل بندری که شما آن را انتخاب کرده‌اید و وزن کالا، می‌تواند روی هزینه پرداختی موثر باشد. به صورت عمومی، کانتینرهای 20 فوتی به 4 تا 6 هزار دلار هزینه برای ارسال نیاز دارند.

هزینه ارسال بار هوایی از استرالیا

در حمل و نقل هوایی بار از استرالیا به ایران، هزینه پرداختی شما بر اساس وزن محاسبه خواهد شد. نوع کانتینر و کالا در این زمینه اهمیت دارد. قطعاً هرچه وزن کالاهای شما بالاتر رود، هزینه‌ای که باید پرداخت کنید هم بیشتر می‌شود. به خاطر داشته باشید که کارشناسان قیمت را معمولاً بر حسب کانتینرهای 20 یا 40 فوتی اعلام می‌نمایند.

مدت زمان ارسال بار از استرالیا به ایران

بسته به روش ارسال بار از استرالیا به ایران، مدت زمان مورد نیاز برای دنبال کردن این پروسه تغییر پیدا می‌کند. قطعاً ارسال هوایی خیلی سریع‌تر می‌باشد. معمولاً ارسال هوایی بار در این کشور به 5 تا 8 روز زمان نیاز دارد. به خاطر داشته باشید که حمل بار به صورت دریایی، می‌تواند به 30 تا 40 روز زمان نیاز داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی دقیق شرایط، به شما توصیه می‌کنیم تا هم اکنون با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید.

قوانین صادرات در کشور استرالیا

قوانین صادرات در کشور استرالیا

قطعاً ارسال بار از استرالیا به ایران، باید بر اساس قوانین این کشور صورت گیرد. با اینکه کشور استرالیا بنادر زیادی را در خود جای داده ولی قوانین سنگینی را برای جلوگیری از سوء استفاده از این کشور وضع نموده است. به عنوان مثال، هنگام حمل بار شما باید به کالاهای ممنوعه، حجم کالاها و روش‌های انتقال آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید. تماس با کارشناسان افلاک مارکت اطلاعات تکمیلی مورد نیاز در این شرایط را در اختیار شما می‌گذارد.

نکات مهم در ارسال بار دریایی به استرالیا

هنگام ارسال بار از استرالیا به ایران یا بالعکس، شما باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. هر کدام از این نکات، به نحوی خاص روند انتقال انواع بار را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. اولین مسأله مهم مطرح شده در این زمینه به شرکت‌های سوم شخص اشاره دارد. جدا از این مسأله، شما باید بار خود را بیمه کنید و از بسته‌بندی مناسبی هم برای حمل آن استفاده نمایید.

نکات مهم در ارسال بار دریایی به استرالیا

انتخاب صحیح شرکت

انتخاب بهترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های سوم شخص فعال در حوزه ارسال بار از استرالیا به ایران، مسأله‌ای مهم و کلیدی به حساب می‌آید. استفاده از بهترین شرکت‌های سوم شخص فعال در این زمینه، همواره روی هزینه‌های پرداختی‌تان مؤثر خواهد بود. جالب است بدانید که افلاک مارکت جدا از داشتن تیم حرفه‌ای و متخصص، همواره خدماتش را با پشتیبانی عالی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بیمه بار

بیمه بار دومین نکته مهمی است که برای ارسال بار به صورت دریایی شما باید آن را مد نظر خود قرار دهید. حادثه‌های زیادی در دریا رخ می‌دهند. عدم استفاده از بیمه‌های حرفه‌ای برای انتقال بار چالش‌های گسترده‌ای راه متقاضیان قرار می‌دهد. در نتیجه، افلاک مارکت همواره از بهترین سرویس‌های بیمه بین‌المللی برای رفع نیازهای کاربران خود استفاده می‌نماید.

بسته‌بندی مناسب

بسته‌بندی مناسب بار روی سلامتی آن تا حد قابل توجهی مؤثر خواهد بود. عدم استفاده از بسته‌بندی مناسب می‌تواند روند حمل بار را تا حد قابل توجهی تحت تأثیر خود قرار دهد. بسته به ماهیت، حجم و جنس بار، بهترین بسته‌بندی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید متغیر خواهد بود. دریافت مشاوره از افلاک مارکت به شما اجازه می‌دهد تا بهترین بسته‌بندی‌های موجود در بازار را به کار گیرید.

فرودگاه‌ها و بنادر مهم استرالیا

هنگام دریافت خدمات ارسال بار از استرالیا به ایران، برای برخی از کاربران وضعیت فرودگاه هم اهمیت زیادی دارد. کشور استرالیا فرودگاه‌های زیادی را در خود جای داده و هر کدام از این فرودگاه‌ها، یک سری ویژگی‌های کلیدی را با خود حمل می‌نمایند. به صورت کلی، شهرهایی همچون سیدنی و ملبورن به عنوان پر پروازترین شهرهای استرالیا شناخته شده‌اند.

فرودگاه‌های خاصی همچون سیدنی، ملبورن، Perth و آدلاید هم جزء مهم‌ترین فرودگاه‌های این کشور به حساب می‌آیند. در صورتی که شما هم به دنبال استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی برای ارسال بار از استرالیا به ایران هستید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید.

از جمله مهم‌ترین بنادر قرار گرفته در کشور استرالیا که برای حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید به بندر سیدنی، بندر ملبورن، بندر بریزبین و بندر پرث اشاره نمود. به خاطر داشته باشید که شهرهایی همچون سیدنی و ملبورن از نظر تجاری در استرالیا اهمیت زیادی دارند.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

چرا افلاک مارکت ؟

تا اینجا مشاهده کردیم که بهترین راه ارسال بار از استرالیا به ایران، به شرکت افلاک مارکت مربوط است. حتماً شما هم از خود می‌پرسید که چرا افلاک مارکت مطرح شده است؟ مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات افلاک مارکت کدام‌اند؟ شرکت‌های مطرح و شناخته شده‌ای همچون افلاک مارکت، یک سری ویژگی‌های خاص را در خود جای داده‌اند. تخصص، پشتیبانی، تعرفه معقولانه و حمل و نقل سریع از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها به حساب می‌آیند.

تخصص

یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ویژگی‌های افلاک مارکت، به تخصص این مجموعه مربوط است. کارشناسان حرفه‌ای افلاک مارکت با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در این زمینه، آماده رفع نیازهای کاربران هستند. جالب است بدانید که افلاک مارکت بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در این حوزه داشته و همواره خدماتش را با تضمین در اختیار مشتریان می‌گذارد. در نتیجه، علاقه‌مندان به انتقال و حمل بار از استرالیا به ایران، می‌توانند هم اکنون و با خیال راحت خدمات افلاک مارکت را مورد استفاده قرار دهند.

پشتیبانی

پشتیبانی خوب و حرفه‌ای، دومین ویژگی مثبت ارسال بار از استرالیا به ایران توسط افلاک مارکت به حساب می‌آید. این شرکت روی رضایت مشتریان خود حساسیت زیادی نشان می‌دهد. همین مسأله هم باعث شده تا تکنیک‌های نوینی را برای جلب رضایت آن‌ها مورد استفاده قرار دهد. شرکت‌های مطرح و شناخته شده‌ای همچون افلاک مارکت به شما اجازه می‌دهند تا وضعیت مرسوله را در لحظه مورد بررسی قرار دهید. به خاطر داشته باشید که پشتیبانی این شرکت، نگرانی‌های کاربران هنگام دریافت خدمات را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. در نتیجه، شما با خیال راحت می‌توانید آن را جهت کسب بازدهی مطلوب به کار گیرید.

تعرفه مناسب

ارسال بار از استرالیا به ایران با کمک افلاک مارکت، پروسه هزینه بری به حساب نمی‌آید! شرکت افلاک مارکت بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت فعال در این زمینه است. خیلی از شرکت‌های سوم شخص فعال در این حوزه، همچون واسطه میان افلاک مارکت و کاربران عادی عمل می‌کنند. همین مسأله هم باعث شده تا تعرفه‌های در نظر گرفته شده توسط این شرکت با سایر تیم‌های ایرانی فعال در این زمینه تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

حمل و نقل سریع

از جمله دیگر مزایای کلیدی افلاک مارکت، به حمل و نقل سریع اشاره دارد. هنگام ارسال بار از استرالیا به ایران، شما باید به کیفیت حمل و نقل و سرعت آن هم توجه داشته باشید. برخی از شرکت‌های فعال در این حوزه روی این مسأله حساسیت زیادی نشان نمی‌دهند و مرسوله شما را با چندین هفته تأخیر به دستتان می‌رسانند. این مسأله در مورد افلاک مارکت صادق نیست!

دارای دفتر در دبی و تهران

در نهایت، به خاطر داشته باشید که افلاک مارکت دو دفتر در تهران و دبی دارد. در نتیجه، با سرعت بالایی می‌تواند نسبت به بررسی درخواست‌های مشتریان و رفع نیازهایشان اقدام نماید. ما در مجموعه افلاک مارکت، همواره روی کیفیت خدمات خود حساسیت زیادی نشان می‌دهیم.

  • حمل بین المللی بار
  • امکان پرداخت با امین‌ترین روش‌های پرداخت
  • مشاوره در انتخاب محصول و نحوه خرید

دارای دو شعبه در تهران و دبی

افلاک مارکت برای فعالیت خود دارای دو شعبه رسمی در تهران و دبی است. مشتریان عزیز می‌توانند به راحتی برای ثبت سفارشات خود بنا به موقعیت خود به دفتر افلاک مارکت در دبی یا تهران مراجعه کنند. و یا از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشند.

دارای دو شعبه در ایران و دبی
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فیلتر بر اساس شهر محصول
افلاک مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افلاک مارکت