منو
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

حمل دریایی بار به استرالیا- افلاک مارکت

حمل دریایی بار به استرالیا

حمل بار به استرالیا با کشتی چه مزایا و معایبی دارد؟ اصلاً این پروسه چه چالش‌هایی را سر راه کاربران قرار می‌دهد؟ به صورت کلی، استرالیا یکی از زیباترین جزیره‌های واقع شده در کره زمین به حساب می‌آید که ویژگی‌های مثبت زیادی را نیز در خود جای داده است. روش‌های مختلفی را می‌توان برای حمل انواع بار به این کشور مورد استفاده قرار داد. ارسال بار با کشتی به استرالیا، یکی از همین روش‌های نسبتاً محبوب است که مزایای زیادی را نیز با خود حمل می‌کند. در ادامه با ما همراه شوید تا چیستی این روش و مزایای آن را بررسی کنیم.

چرا افلاک مارکت؟

کالای اصل

ارسال سریع

مشاوره رایگان

پرداخت امن

حمل بار به استرالیا با کشتی

یکی از ارزان قیمت‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های منتقل کردن یک کالا به استرالیا، به ارسال بار با کشتی به استرالیا مربوط است. برای خیلی از تجار، سلامت، امنیت و هزینه بار مسأله‌ای مهم به حساب می‌آید. خیلی از افراد باید بر اساس محدودیت‌های زمانی مشخص شده در قراردادهای خود با کشورهای استرالیایی بار را به مقصد برسانند. این مسأله روی سودشان اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

به خاطر داشته باشید که استرالیا قوانین سختگیرانه‌ای را برای انتخاب کالاهای مختلف به کشور خود وضع نموده است. برخی از این قوانین می‌توانند پروسه حمل بار به استرالیا با کشتی را تحت تأثیر قرار دهند. البته، با کمک تیم‌های مطرحی همچون افلاک مارکت شما هیچ نگرانی در این پروسه نخواهید داشت.

حمل بار به استرالیا با کشتی- افلاک مارکت
روش دریایی یک روش‌ایده‌آل برای کارگو استرالیا

روش‌ایده‌آل برای کارگو استرالیا

ایده‌آل‌ترین روش کارگو استرالیا به استفاده از دریا و کشتی اشاره دارد. از نظر دریایی، کشورهای خاصی همچون استرالیا موقعیت فوق‌العاده‌ای دارند. به خاطر داشته باشید که حمل بار به استرالیا با کشتی از نظر هزینه‌ای مقرون به صرفه بوده و از نظر امنیتی هم فوق‌العاده می‌باشد. یک سری از کالاها در دسته محصولات پر خطر قرار می‌گیرند. تنها راه موجود برای کارگو آن‌ها به استرالیا، استفاده از روش‌های دریایی می‌باشد. عدم توجه به این مسأله چالش‌های گسترده‌ای را سر راهتان قرار خواهد داد.

ارسال بار با کشتی به استرالیا مناسب چه کالایی است؟

حتماً شما هم از خود می‌پرسید که به صورت دقیق، حمل بار به استرالیا با کشتی برای چه کالاهایی توصیه می‌شود؟ در اولین مرحله، کالاهایی که حجم زیادی دارند و نمی‌توان آن‌ها را به صورت هوایی منتقل نمود، لزوماً باید از این روش استفاده نمایند. کالاهای فاسد نشدنی و محصولات خاصی همچون انواع لباس را باید با استفاده از کشتی و دریا منتقل نمود. به خاطر داشته باشید که برخی از شرکت‌های استرالیایی، نسبت به تهیه مواد شیمیایی و تجهیزات فنی خاص هم اقدام می‌نمایند. این تجهیزات را نیز باید با استفاده از انواع کشتی و از طریق راه دریا به استرالیا منتقل کرد.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

مزیت حمل دریایی بار به استرالیا

مزیت حمل دریایی بار به استرالیا

حمل بار به استرالیا با کشتی، مزایای زیادی را به همراه دارد. اولین مزیت این پروسه به هزینه‌اش مربوط است. در مقایسه با روش‌های خاصی همچون ارسال بار به استرالیا از طریق هواپیما، این روش کم هزینه می‌باشد. جدا از این مسأله، برای حمل بار به استرالیا از طریق دریا شما باید پروسه ساده‌تری را طی نمایید. محدودیت‌های این روش کمتر بوده و امنیت آن هم بالاتر می‌باشد. مخصوصاً اگر شما به سراغ مراکز مطرحی همچون افلاک مارکت بروید، دیگر هیچ نگرانی در این حوزه نخواهید داشت.

حمل دریایی بار به استرالیا با افلاک مارکت

فرقی ندارد که دریا چقدر طوفانی است. فرقی ندارد که کالاهای شما چقدر حساس و خاص هستند؛ در هر صورت مجموعه افلاک مارکت آماده کمک به شما و کسب و کارتان برای انتقال بار به استرالیا می‌باشد. افلاک مارکت از جمله سازمان‌های قدیمی فعال در این زمینه به حساب می‌آید که ویژگی‌های مثبت زیادی را در خود جای داده است. با استفاده از خدمات افلاک مارکت، شما به مزایای زیادی دسترسی پیدا می‌کنید.

حمل دریایی بار به استرالیا با افلاک مارکت

مزیت افلاک مارکت برای حمل بار به استرالیا با کشتی

البته که ارسال بار با کشتی به استرالیا از طریق مجموعه افلاک مارکت، یک سری مزایای خاص را در خود جای داده است. به خاطر داشته باشید که خیلی از شرکت‌های سوم شخص فعال در این زمینه، همچون یک واسطه میان افلاک مارکت و مشتریان نهایی عمل می‌کنند. سابقه فعالیت طولانی، استفاده از خدمات بهترین متخصصان ایرانی و پشتیبانی فوق‌العاده از جمله مزایای کلیدی این مجموعه هستند.

بیش از ۳۰ سال سابقه

همانطور که گفتیم، افلاک مارکت سابقه فعالیت طولانی در زمینه حمل بار به استرالیا با کشتی دارد. این مجموع بیش از ۳۰ سال سابقه کار داشته و طی این بازه زمانی، توانسته پروژه‌های موفق زیادی را به اتمام برساند. افلاک مارکت طی این ۳۰ سال توانسته با نهادها و سازمان‌های زیادی همکاری داشته باشد و همین مسأله هم محبوبیتش را چند برابر کرده است.

تعرفه مناسب

افلاک مارکت از جمله شرکت‌هایی است که برای حمل بار به استرالیا با کشتی، هزینه زیادی را از مشتریان دریافت نمی‌کند. این مجموعه بدون واسطه فعالیت نموده و خودش همه مراحل مورد نیاز را پشت سر می‌گذارد. در نتیجه، تعرفه دریافتی آن در مقایسه با سایر شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این زمینه معقولانه‌تر می‌باشد. پس اگر شما هم به دنبال انتقال وسایل خود به استرالیا هستید، می‌توانید هم اکنون خدمات افلاک مارکت را به کار گیرید.

مشاوره تخصصی

افلاک مارکت در اولین مرحله نسبت به ارائه مشاوره تخصصی اقدام می‌نماید. گاهی اوقات شما باید کالاهای خود را از طریق روش‌های هوایی به استرالیا منتقل نمایید. قطعاً عدم توجه به این مسأله، مشکلات گسترده‌ای را جلوی پای شما قرار می‌دهد. با مشاوره افلاک مارکت، شما می‌توانید این پروسه را بدون مشکل طی کنید.

تضمین سلامت مرسوله

حمل بار به استرالیا از طریق مجموعه افلاک مارکت، خیال شما را از بابت امنیت مرسوله و روش‌های انتقال آن راحت می‌کند. به خاطر داشته باشید که تضمین سلامت مرسوله کار راحتی نیست. ولی کارشناسان این شرکت با استفاده از قراردادهای محکم و بیمه‌های معتبر، توانسته‌اند خیال مشتریان را راحت سازند.

ارسال سریع

خدمات افلاک مارکت در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در نتیجه، شما با خیال راحت و بدون نگرانی در مورد زمان، می‌توانید نسبت به ارسال بار با کشتی به استرالیا اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، به شما توصیه می‌کنیم تا با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید.

امکان پیگیری و رهگیری محموله

از جمله دیگر قابلیت‌های کلیدی افلاک مارکت باید به رهگیری مرسوله پس از ارسال بار با کشتی به استرالیا اشاره نمود. قطعاً پیگیری و رهگیری محموله کار راحتی به حساب نمی‌آید. در نتیجه، شما باید به نکات متنوعی در این زمینه توجه داشته باشید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

مدت زمان ارسال بار به استرالیا با کشتی

هزینه حمل بار به استرالیا با کشتی، ثابت نیست. عوامل زیادی هستند که این هزینه را کم و زیاد می‌نمایند. جهت کسب بازدهی مطلوب، شما باید به همه این عوامل توجه کنید.

موارد تأثیرگذار روی هزینه ارسال بار به استرالیا با کشتی

به خاطر داشته باشید که طی فواصل زمانی مختلف و با تغییر قوانین انتقال بار، هزینه ارسال بار با کشتی به استرالیا هم تغییر می‌یابد. در حال حاضر امکان مشخص کردن هزینه‌های حمل و نقل دریایی کار راحتی به حساب نمی‌آید. برای بررسی دقیق قیمت، شما می‌توانید با کارشناسان شرکت افلاک مارکت تماس بگیرید.

مدت زمان حمل بار به استرالیا با کشتی از جمله متغیرهای کلیدی است که قیمت این پروسه را همواره تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. قطعاً برای انتقال کالاهای سنگین، شرکت‌های فعال در این زمینه باید وقت زیادی را نیز صرف نمایند.

نوع بار دیگر مسأله مهمی به حساب می‌آید که اهمیت زیادی پیدا می‌کند. هرچه نوع باری که شما به دنبال انتقال آن هستید حساس‌تر شود، هزینه‌ای که شما باید پرداخت کنید هم بالاتر می‌رود.

هنگام حمل بار به استرالیا با کشتی، مبدا شما کجا است؟ انتخاب صحیح و با دقت مبدا می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما تا حد قابل توجهی کمک کند. تماس با افلاک مارکت به شما کمک می‌کند تا بهترین بندر ایرانی را برای حمل و نقل انتخاب نمایید.

مقصد شما برای ارسال بار با کشتی به استرالیا کدام بندر این کشور است؟ پاسخ‌هایی که برای این سؤال در نظر می‌گیرید، به صورت مستقیم روی هزینه‌هایتان مؤثر خواهد بود. تماس با واحد پشتیبانی افلاک مارکت به شما اجازه می‌دهد تا در کم هزینه‌ترین حالت ممکن نسبت به انتقال بار اقدام نمایید.

فصل و زمان ارسال دریایی هم می‌تواند روی هزینه مؤثر باشد. در برخی از فصول سال، پروسه حمل و نقل دریایی به شدت پیچیده بوده و چالش‌های گسترده‌ای را سر راه کاربران قرار می‌دهد. در چنین بازه زمانی کاربران باید هزینه بالایی را پرداخت کنند.

بنادر مهم مقصد در استرالیا

هنگام حمل بار به استرالیا با کشتی، شما باید به بنادر تجاری مهم این کشور هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. لازم به ذکر است که یک سری از بنادر موجود در کشور استرالیا از سایر موارد اهمیت بیشتری دارند. لیست زیر حاوی این بنادر و ویژگی‌های کلیدی‌شان است.

بندر سیدنی

سالانه حجم زیادی از واردات و صادرات کالاهای مختلف از طریق این بندر صورت می‌گیرد.

بندر ملبورن

این بندر تجهیزات پیشرفته زیادی داشته و می‌تواند پروسه انتقال بار به این شهر را راحت‌تر کند.

بندر هوبار

این بندر برای دولت استرالیا اهمیت زیادی داشته و همواره توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بندر کنز

این بندر حجم زیادی از انواع کانتینر را مورد پردازش قرار داده و ظرفیت عالی دارد.

روش حمل بار دریایی به استرالیا (انواع کانتینر)

هنگام حمل بار به استرالیا با کشتی، شما باید به مهم‌ترین روش‌های دنبال کردن این پروسه هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. FCL، LCL و bulk از جمله متداول‌ترین مدل‌های کانتینر به کار رفته در این پروسه به حساب می‌آیند.

حمل به صورت FCL

در ارسال بار با کشتی به استرالیا، شما باید حجم وسایل را به صورت دقیق بررسی کنید. در صورتی که حجم لوازم زیاد بود، باید از چند کانتینر استفاده نمایید. نام این پروسه، انتقال از طریق FCL می‌باشد.

حمل به صورت LCL

هنگامی که حجم لوازم شما زیاد نباشد و در حال انتقال کرده کالاهای خرد باشید، می‌توانید از LCL استفاده نمایید. طی این پروسه، شما کالاهای خود را کنار کالاهای سایر افراد در یک کانتینر قرار می‌دهید. البته که این پروسه کمی هزینه بر است.

حمل به صورت bulk

در این روش حمل بار به استرالیا با کشتی، کارشناسان از بسته‌بندی‌های تخصصی استفاده نمی‌کنند! این بدون بدون بسته‌بندی بوده و به صورت فله‌ای دنبال می‌شود. به خاطر داشته باشید که دولت معمولاً این روش را مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت انتخاب بهترین روش انتقال بار به استرالیا، شما می‌توانید با کارشناسان افلاک مارکت جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید.

مراحل ارسال بار با کشتی به استرالیا

علاقه‌مندان به حمل بار به استرالیا با کشتی، باید یک سری مراحل خاص را پشت سر بگذارند. این مراحل اهمیت زیادی داشته و می‌توانند پروسه انتقال را تا حد قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهند. به خاطر داشته باشید که این مراحل بر اساس نوع وسایل شما تغییر پیدا می‌کنند.

در اولین مرحله شما باید درخواست انتقال وسیله را از طریق سایت افلاک مارکت ثبت کنید. در حال حاضر پشت سر گذاشتن مراحل ضروری برای حمل بار به کشورهایی همچون استرالیا بدون در اختیار داشتن مدارک قانونی و مجوزهای پیچیده کار دشواری به حساب می‌آید.

پس از ثبت درخواست، کارشناسان افلاک مارکت با شما تماس می‌گیرند تا شرایط ارسال بار با کشتی به استرالیا را برایتان شرح دهند. به خاطر داشته باشید که دریافت مشاوره در این زمینه اهمیت زیادی داشته و روی هزینه‌هایتان تأثیرگذار می‌باشد.

پس از دریافت مشاوره، نوبت به بسته‌بندی می‌رسد. شما باید مرسوله را به صورت اصولی بسته‌بندی نمایید. هرچه کیفیت بسته‌بندی شما بالاتر رود، احتمال خرابی آن‌ها پایین می‌آید. به خاطر داشته باشید که افلاک مارکت در زمینه ارائه خدمات بسته‌بندی هنگام ارسال کالا هم فعالیت می‌نماید.

در مرحله بعد شما با کمک کارشناسان افلاک مارکت کالاهای خود را به بندر عباس منتقل می‌نمایید. امکان دنبال کردن این پروسه با استفاده از هواپیما با کامیون‌های بزرگ وجود دارد.

زمانی که شما با کمک افلاک مارکت مرسوله را به بندر عباس منتقل نمودید، نوبت به بارگیری و ترخیص آن می‌رسد. بارگیری در بندرعباس صورت گرفته و مرسوله به یکی از بنادر کشور استرالیا منتقل خواهد شد.

در مرحله بعد حمل بار به استرالیا با کشتی، کارشناسان افلاک مارکت به شما کمک می‌کنند تا امورات تشریفاتی و گمرکی استرالیا را پشت سر بگذارید.

در برخی از مواقع شما باید برای مدت زمان مشخصی کالاهای خود را در انبارهای استرالیا رها نمایید. مثلاً اگر گیرنده در دسترس نباشد یا اینکه کالاها به قرنطینه نیاز داشته باشند، استفاده از انبار داری اهمیت زیادی پیدا می‌کند. کارشناسان افلاک مارکت هنگام انتقال، این شرایط را به شما توضیح خواهند داد.

در آخرین مرحله حمل بار به استرالیا با کشتی، محصولات به مقصد تحویل داده می‌شوند. در کل، شرکت افلاک مارکت از جمله تیم‌هایی است که در همه مراحل این پروسه همراه شما بوده و کمک می‌کند تا نیازهای خود را در بهترین حالت ممکن رفع کنید.

نکات مهم در ارسال بار دریایی به استرالیا

نکات مهم در ارسال بار دریایی به استرالیا

هنگام حمل بار به استرالیا با کشتی، شما باید به چند نکته مهم و کلیدی توجه داشته باشید. این نکات نه تنها روی هزینه پرداختی‌تان مؤثر هستند، بلکه امنیت این پروسه را نیز تغییر می‌دهند.

انتخاب صحیح شرکت

اولین نکته به انتخاب بهترین شرکت‌های فعال در زمینه ارسال بار با کشتی به استرالیا مربوط است. با استفاده از خدمات تیم‌هایی همچون افلاک مارکت، شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقولانه نسبت به انتقال وسایل خود اقدام نمایید.

بیمه بار

دومین نکته حائز اهمیت برای حمل بار به استرالیا با کشتی به بیمه اشاره دارد. این مسأله زمانی که شما در حال انتقال کالاهای حساس و کلیدی هستید، مهم‌تر می‌شود. با بیمه، در صورت بروز حادثه شما سرمایه خود را از دست نمی‌دهید.

بسته‌بندی مناسب

سومین نکته مهمی که روند حمل بار به استرالیا با کشتی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد به بسته‌بندی اشاره دارد. شما همواره باید بهترین تکنیک‌های بسته‌بندی را برای دنبال کردن این پروسه به کار گیرید. یک بسته‌بندی مناسب از ورود آسیب‌های فیزیکی جلوگیری می‌کند.

حساسیت گمرک استرالیا

گمرک استرالیا روی ورود یک سری کالاهای خاص حساسیت زیادی نشان می‌دهد. کالاهایی همچون انواع مواد مصنوعی، مواد سمی، مواد خورنده، مواد شیمیایی و غیره از جمله مواردی هستند که شما نباید آن‌ها را به کشور استرالیا منتقل کنید.

اقلام ممنوعه در ارسال بار دریایی به استرالیا

هنگام حمل بار به استرالیا با کشتی، شما باید به اقلام ممنوعه تعریف شده در این حوزه هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. مواد غذایی تازه، سبزیجات، مواد رادیو اکتیو، انواع سلاح و مواد شیمیایی از جمله مواردی هستند که بدون دریافت مجوزهای ویژه امکان انتقال آن‌ها وجود ندارد.

لیبل‌گذاری محموله دریایی به استرالیا

یکی از نکات پر اهمیت و کلیدی که هنگام حمل بار به استرالیا شما باید به آن توجه کنید، لیبل است. شما باید مشخصات کشور مبدا و کالا را به صورت لیبل روی بسته‌بندی قرار دهید. تماس با کارشناسان مجموعه افلاک مارکت به شما کمک می‌کند تا با همه این قوانین مهم و کلیدی، آشنایی کامل پیدا نمایید.

شرکت معتبر برای حمل بار با کشتی به استرالیا

امروزه شرکت‌ها و تیم‌های سوم شخص زیادی در زمینه حمل بار به استرالیا با کشتی فعالیت می‌نمایند. توصیه ما به شما استفاده از تیم‌های شناخته شده و حرفه‌ای همچون افلاک مارکت می‌باشد. همانطور که گفتیم این مجموعه بیش از ۳۰ سال در حوزه حمل و نقل دریایی و هوایی فعالیت نموده و خدماتش را با ضمانت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

چرا افلاک مارکت ؟

تا امروز افراد زیادی از ما سؤال پرسیده‌اند که چرا استفاده از خدمات افلاک مارکت برای حمل بار به استرالیا با کشتی توصیه می‌شود؟ این مجموعه چه مزیتی دارد؟ به صورت کلی، افلاک مارکت از جمله برندهای خوش نام فعال در این زمینه به حساب می‌آید که امکانات جالب زیادی را نیز با خود حمل می‌کند.

تخصص

کارشناسان حرفه‌ای و متخصص تیم افلاک مارکت با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه ارائه این خدمات، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. این مجموعه فقط از برترین کارشناسان حمل و نقل ایرانی برای رفع نیازهای مشتریان خود استفاده می‌نماید.

پشتیبانی

دومین مزیت فوق‌العاده افلاک مارکت به پشتیبانی عالی این برند اشاره دارد. این مجموعه از جمله شرکت‌های حرفه‌ای به حساب می‌آید که خدمات پشتیبانی مطلوبی را در اختیار مشتریان می‌گذارد. با استفاده از افلاک مارکت، شما در لحظه می‌توانید وضعیت مرسوله را رصد کنید.

تعرفه مناسب

رضایت مشتری، خط قرمز افلاک مارکت است. همین مسأله هم باعث شده تا خدمات حمل بار به استرالیا با کشتی را همراه با تعرفه‌ای معقولانه در اختیار مشتریان قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با تعرفه این شرکت بزرگ، شما می‌توانید هم اکنون با کارشناسانش تماس بگیرید.

حمل و نقل سریع

با اینکه روش‌های حمل و نقل دریایی سرعت بالایی ندارند ولی افلاک مارکت به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ارسال بارها و مرسوله‌های مختلف اقدام نمایید. همکاری با بهترین شرکت‌های سوم شخص و کشتی‌های فعال در جهان به این مجموعه اجازه داده تا شهرت مطلوبی هم کسب کند.

دارای دفتر در دبی و تهران

در نهایت به خاطر داشته باشید که افلاک مارکت هم در دبی و هم در تهران یک دفتر رسمی دارد. در صورتی که شما به دنبال نگارش قرارداد بلند مدت و حرفه‌ای هستید، می‌توانید هم اکنون به صورت حضوری به دفاتر این مجموعه حرفه‌ای مراجعه کنید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

  • حمل بین المللی بار
  • امکان پرداخت با امین‌ترین روش‌های پرداخت
  • مشاوره در انتخاب محصول و نحوه خرید

درای دو شعبه در تهران و دبی

افلاک مارکت برای فعالیت خود دارای دو شعبه رسمی در تهران و دبی است. مشتریان عزیز می‌توانند به راحتی برای ثبت سفارشات خود بنا به موقعیت خود به دفتر افلاک مارکت در دبی یا تهران مراجعه کنند. و یا از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشند.

دارای دو شعبه در ایران و دبی
فیلتر بر اساس شهر محصول
افلاک مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افلاک مارکت