منو
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فریت بار به استرالیا با افلاک مارکت

فریت بار به استرالیا با افلاک مارکت

افلاک مارکت از جمله تیم‌ها و شرکت‌های قدیمی به حساب می‌آید که در زمینه ارسال انواع بار به کشورهایی همچون استرالیا و بالعکس فعالیت می‌نماید. به خاطر داشته باشید که در حالت عادی، ارسال انواع بار به کشورهای مختلف می‌تواند پروسه‌ای چالشی و پیچیده به حساب بیاید. برای دنبال کردن این پروسه شما نه تنها باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید، بلکه باید محدودیت‌های قانونی مختلفی را نیز مد نظر قرار دهید. افلاک مارکت با هدف راحت‌تر شدن پروسه ارسال بار، نسبت به ارائه خدمات با کیفیت اقدام می‌نماید.

فریت بار به استرالیا از ایران

فریت بار مسافری به استرالیا

برای ارسال کالاهای کوچک و کم حجم، شما می‌توانید پروسه فریت بار به استرالیا را دنبال نمایید. فریت بار روند پیچیده‌ای ندارد! زمانی که کالاهای مد نظر شما سبک و کم حجم هستند، با استفاده از تکنیک‌های فریت می‌توانید نسبت به ارسال آن‌ها اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که این مسأله روی میزان بازدهی شما و هزینه پرداختی‌تان مؤثر خواهد بود.

فریت بار مسافری به استرالیا
افلاک مارکت ارسال بار دریایی و هوایی به استرالیا

ارسال بار دریایی و هوایی به استرالیا افلاک

افلاک مارکت بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه ارسال بار به استرالیا دارد. تا امروز این مجموعه بارهای زیادی را به این کشور ارسال نموده است. جالب است بدانید که این مجموعه روش‌های هوایی و دریایی را برای ارسال بار به این منطقه به کار می‌گیرد. البته که این مجموعه در زمینه ارائه مشاوره قبل از ارسال بار هم فعال است. یعنی شما می‌توانید مشاوره تخصصی در این حوزه دریافت نمایید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

خدمات افلاک مارکت در ارسال بار مسافری به استرالیا

همانطور که در قسمت‌های قبل‌تر هم به این مسأله مهم اشاره کردیم، افلاک مارکت از جمله تیم‌های مطرحی به حساب می‌آید که خدماتش را با تضمین در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. فرقی ندارد که شما به چه علتی به دنبال ارسال بار به کشورهایی همچون استرالیا هستید در هر صورت مجموعه افلاک مارکت آماده ارائه خدمات به شما و رفع نیازهایتان در این حوزه می‌باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید با کمک افلاک مارکت نسبت به ارسال بارهای مسافرتی اقدام نمایید.

بسته بندی

افلاک مارکت در پروسه بسته‌بندی هم به شما کمک می‌کند. فرقی ندارد که در حال ارسال مرسوله‌های شخصی هستید یا اینکه قصد دارید تا نسبت به ارسال تجاری اقدام نمایید؛ در هر صورت افلاک مارکت آماده ارائه خدمات به شما است. با استفاده از کارشناسان این مجموعه، شما می‌توانید در بهترین حالت ممکن نسبت به بسته‌بندی وسایل خود اقدام نمایید.

حمل به فرودگاه

پس از بسته‌بندی، افلاک مارکت به شما اجازه می‌دهد تا نسبت به حمل بار به فرودگاه هم اقدام نمایید. این مسأله می‌تواند روند ارسال بار را تحت تأثیر خود قرار دهد. مخصوصاً اگر شما در حال ارسال حجم زیادی از بارهای مختلف هستید، هزینه‌های حمل و نقل می‌تواند تعرفه پرداختی‌تان را تا حد قابل توجهی بالا ببرد.

انجام امورات گمرکی، فرودگاهی و صدور بارنامه

جدا از همه این موارد، برای ارسال بار به استرالیا شما باید به امورات گمرکی هم توجه داشته باشید. خروج کالا از ایران یا ورود آن می‌تواند به سرمایه یا هزینه زیادی نیاز داشته باشد. عدم توجه به این مسأله می‌تواند هزینه‌های پرداختی‌تان را بالا ببرد و مدت زمان مورد نیاز برای حمل بار را چند برابر نماید. البته که انجام امور گمرکی به صورت اصولی، به تجربه و دانش بالایی در این حوزه نیاز دارد. بدون داشتن تجربه کافی، شما با مشکلات گسترده‌ای در این زمینه مواجه خواهید شد.

پالت‌بندی محموله

از جمله دیگر مراحل مورد نیاز و ضروری برای ارسال بار به استرالیا، باید به پالت‌بندی اشاره نمود. پالت‌بندی محموله معمولاً برای کالاهای بزرگ و سنگین ضرورت پیدا می‌کند. طی این روند، علاقه‌مندان باید ابزارهای مختلفی را برای پالت‌بندی به کار گیرند. البته که این مسأله در برخی از مواقع، اهمیت زیادی پیدا می‌نماید. پس اگر شما هم به دنبال ارسال بار به مناطق مختلف هستید، می‌توانید هم اکنون و با خیال راحت نسبت به استفاده از تیم‌های مطرح فعال در این زمینه اقدام نمایید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

مرسولات مجاز برای فریت بار به استرالیا با افلاک

مرسولات مجاز برای فریت بار به استرالیا

افلاک مارکت تحت قوانین ایران و استرالیا فعالیت می‌نماید. همین مسأله هم باعث شده تا این مجموعه اجازه ارسال یک سری مرسوله‌های خاص را در اختیار کاربران قرار ندهد. به عنوان مثال، از جمله مرسوله‌های ممنوعه‌ای که امکان ارسال آن‌ها به استرالیا وجود ندارد، باید به مواد منفجره، تجهیزات آتش‌زا و مواد رادیو اکتیو اشاره نمود. لوازم خانگی، محصولات تجاری و کالاهای مجاز در قوانین استرالیا از جمله مواردی هستند که با کمک افلاک مارکت شما می‌توانید نسبت به ارسال آن‌ها اقدام نمایید.

هنگام مهاجرت به استرالیا، کاربران باید راه حل‌های مختلفی را برای ارسال بار و وسایل خود به کار گیرند. ارسال بار به استرالیا از طریق تکنیک‌های هوایی، یکی از محبوب‌ترین روش‌های موجود برای دنبال کردن این پروسه به حساب می‌آید. با ارسال هوایی لوازم منزل به کشورهای خاصی همچون استرالیا، شما می‌توانید طی مدت زمان کوتاهی در این زمینه به بازدهی مطلوبی برسید.

برای انتقال لوازم شخصی سبک و کم حجم، فریت بار به استرالیا بهترین راه حل موجود در جلوی پای افراد به حساب می‌آید. با استفاده از تکنیک‌های فریت، شما به راحتی می‌توانید نسبت به حمل و ارسال لوازم شخصی مختلف اقدام نمایید.

جالب است بدانید که مجموعه افلاک مارکت با هدف راحت‌تر کردن پروسه تحصیل در استرالیا، نسبت به انتقال بار دانشجویان با تعرفه‌ای معقولانه و روشی سریع هم اقدام نموده است! دانشجویان گرامی با استفاده از خدمات مجموعه افلاک مارکت می‌توانند هم اکنون و با خیال راحت نسبت به انتقال وسایل منزل خود اقدام نمایند.

قبل از اقدام برای ارسال حیوان خانگی به استرالیا، شما باید آن را در قرنطینه قرار دهید. معمولاً افراد حیوانات خود را به کشورهایی همچون امارات و مالزی منتقل می‌نمایند تا به مدت شش ماه در شرایط مناسب قرنطینه شوند. در صورتی که دامپزشک‌های مورد تأیید استرالیا شرایط سلامتی حیوان را تأیید کردند، شما می‌توانید نسبت به انتقال آن‌ها اقدام نمایید.

یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین خدمات افلاک مارکت به ارسال بارهای تجاری و نمایشگاهی اشاره دارد. زمانی که شما به دنبال تجارت یا راه‌اندازی در نمایشگاه‌های مختلف یا شرکت در نمایشگاه‌های معتبر استرالیا هستید، می‌توانید خدمات افلاک مارکت را با هدف کاهش هزینه‌های مورد نیاز انتقال بار به کار گیرید. این مسأله مزایای زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت.

مزیت فریت بار به استرالیا با افلاک مارکت

حتماً شما هم از خود می‌پرسید که چرا هنگام فریت بار به استرالیا ما باید خدمات افلاک مارکت را به کار گیریم؟ جدا از داشتن ۳۰ سال سابقه درخشان در این حوزه، افلاک مارکت یک سری ویژگی‌های کلیدی را نیز با خود حمل می‌نماید. همین مسأله هم محبوبیتش را چند برابر کرده است.

مزیت فریت بار به استرالیا با افلاک مارکت

سرعت بالا

سرعت انتقال بالا یکی از مزایای مهم افلاک مارکت به حساب می‌آید. این مجموعه با سازمان‌های بین‌المللی زیادی قرارداد داشته و با کمک آن شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به حمل وسایل خود اقدام نمایید.

ایمنی و امنیت

برای کارشناسان افلاک مارکت، رضایت مشتریان حرف اول را می‌زند! همین مسأله هم باعث شده تا آن‌ها از تکنیک‌های مختلفی همچون بیمه، بسته‌بندی اصولی و روش‌های نوین حمل و نقل استفاده نمایند تا بار را در سلامت کامل به مقصد برسانند.

پشتیبانی حرفه‌ای و رهگیری مرسولات

افلاک مارکت در زمینه ارائه پشتیبانی حرفه‌ای هم فعالیت نموده و خدماتش را با ضمانت‌های مورد نیاز در اختیار مشتریان می‌گذارد. به خاطر داشته باشید که پشتیبانی فوق‌العاده این مجموعه به شما اجازه می‌دهد تا در هر لحظه نسبت به رهگیری مرسوله‌های خود اقدام نمایید.

ارسال به تمامی شهرهای استرالیا

آخرین مورد از ویژگی‌های کلیدی افلاک مارکت به ارسال به سراسر استرالیا اشاره دارد. فرقی ندارد مقصد شما کجا است و به دنبال ارسال مرسوله به کدام شهر این کشور هستید؛ در هر صورت می‌توانید از خدمات کلی و جامع مجموعه افلاک مارکت استفاده نمایید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

خدمات افلاک مارکت در ارسال بار مسافری به استرالیا

جالب است بدانید که شرکت‌های مطرح و شناخته شده‌ای همچون افلاک مارکت، خدماتشان را برای شهرهای مختلفی در سراسر استرالیا ارائه می‌نمایند. اگر شما هم به دنبال ارسال بار به استرالیا هستید، با خیال راحت می‌توانید مقصد خود را به صورت دقیق انتخاب نمایید.

سیدنی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور استرالیا به حساب می‌آید که در ایالت نیو ساوت ولز واقع شده است. این شهر بیش از پنج میلیون نفر جمعیت داشته و در نزدیکی سواحل اقیانوس آرام واقع شده است. قرار گرفتن در مناطق شرقی استرالیا باعث شده تا این منطقه آب و هوای خاصی داشته باشد.

آیا شما هم به دنبال استفاده از خدمات ویژه‌ای همچون ارسال بار به استرالیا و شهر ملبورن هستید؟ پس باید بدانید که ملبورن پایتخت ایالت ویکتوریا می‌باشد. این شهر در کنار خلیج پورت فلیپ واقع شده است. جالب است بدانید که این شهر با کانبرا فاصله زیادی نداشته و شما با خیال راحت می‌توانید بسته‌های مختلف را به این دو منطقه ارسال نمایید.

آدلاید از جمله شهرهای واقع شده در جنوب استرالیا به حساب می‌آید. به خاطر داشته باشید که این شهر هم از جمله مناطق پر جمعیت استرالیا به حساب می‌آید. داشتن بندر به این شهر اجازه داده تا به صورت مستقیم مرسوله‌های مختلف را دریافت نماید.

خدمات فریت بار به استرالیا مجموعه افلاک مارکت به شهر پرت هم ارائه می‌شود. پرت یا Perth از جمله شهرهای بزرگ استرالیا به حساب می‌اید که در منطقه غربی آن قرار گرفته است. فاصله آن تا سیدنی حدوداً ۳۸۰۰ کیلومتر می‌باشد.

امکان استفاده از خدمات فریت بار به استرالیا برای متقاضیان ساکن در شهر بریزبن هم امکان‌پذیر است. مجموعه افلاک مارکت همواره تکنیک‌های مختلفی را برای بسته‌بندی و ارسال مرسوله به کار می‌گیرد. با استفاده از فریت بار به بریزبن، افراد به راحتی می‌توانند نسبت به منتقل کردن مرسوله‌های خود اقدام نمایند.

مراحل فریت بار به استرالیا

برای دنبال کردن پروسه فریت بار به استرالیا، شما باید چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید. به خاطر داشته باشید که این مراحل ساده و سر راست هستند. مخصوصاً اگر شما خدمات افلاک مارکت را به کار گیرید، در این زمینه به بازدهی مطلوبی خواهید رسید.

دریافت مشاوره

پس از دریافت مشاوره، شما می‌توانید بار و مرسوله خود را آماده‌سازی نمایید.

بسته‌بندی اصولی

با بسته‌بندی به صورت اصولی، شما می‌توانید جلوی آسیب دیدن وسایل را بگیرید.

انتقال بار به فرودگاه

افلاک مارکت به شما کمک می‌کند تا با سرعت بالایی وسایل خود را منتقل نمایید.

انجام تشریفات گمرکی

انجام فعالیت‌های گمرکی قبل از اقدام برای ارسال بار و مرسوله، اهمیت زیادی دارد.

تهیه بارنامه

پس از انجام تشریفات گمرکی، باید به سراغ بارنامه رفت تا اقدامات نهایی ارسال انجام شود.

تحویل بار در مقصد

افلاک مارکت با ارسال بار به کشور استرالیا، آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

هزینه فریت بار به استرالیا

هزینه فریت بار به استرالیا، ثابت نیست. ماشین حساب‌های اینترنتی زیادی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا نسبت به محاسبه هزینه نهایی اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که عوامل و فاکتورهای زیادی می‌توانند هزینه‌های پرداختی کاربران برای انتقال انواع بار و مرسوله به شهرهای مختلف استرالیا را تحت تأثیر خود قرار دهند.

موارد مؤثر روی تعرفه و هزینه ارسال بار به استرالیا

حتماً شما هم از خود می‌پرسید که عوامل مهم مؤثر روی هزینه ارسال بار به استرالیا کدام‌اند؟ به صورت کلی، نرخ ارسال بار به استرالیا، تحت تأثیر فاکتورهای زیادی کم و زیاد می‌شود. هزینه‌های تخلیه، انبار داری، هزینه‌های حمل و نقل، هزینه‌های بسته‌بندی و مالیات دو کشور از جمله متغیرهایی هستند که در این زمینه اهمیت زیادی پیدا می‌نمایند.

نحوه محاسبه نرخ ارسال بار به استرالیا

از آنجایی که استرالیا از نظر جغرافیایی با ایران فاصله نسبتاً زیادی دارد، مشخص کردن هزینه ارسال به صورت عمومی کار ساده‌ای به حساب نمی‌آید. در عوض، شما می‌توانید به عوامل مؤثر روی هزینه فریت بار به استرالیا توجه کنید. آشنایی با این عوامل به کاهش هزینه‌های نهایی شما کمک می‌کنند.

وزن و ابعاد مرسوله اولین فاکتوری است که هزینه‌های پرداختی را کم و زیاد می‌نمایند. البته که این مسأله تحت تأثیر حجم و وزن کانتینر هم قرار می‌گیرد. برای ارسال بار دریایی به استرالیا، شما باید حجم کانتینر را نیز در نظر بگیرید. برای کاربرانی که به دنبال انتقال هوایی هستند، محدودیت‌های وزن هم اهمیت زیادی پیدا می‌نماید.

کلاس خطر کالا از جمله دیگر عواملی به حساب می‌آیند که هزینه فریت بار به استرالیا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. برخی از کالاهای موجود در بازار دسته‌بندی‌های زیادی دارند. ۹ کلاس اصلی در این زمینه تعریف شده است. در لیست زیر شما می‌توانید همه این موارد را مشاهده نمایید.

  • کلاس ۱: مواد منفجره
  • کلاس ۲: گازهای قابل اشتعال
  • کلاس ۲. ۲: گازهای غیر سمی
  • کلاس ۲. ۳: گازهای سمی
  • کلاس ۳: مایعات قابل اشتعال
  • کلاس ۴: مواد قابل احتراق
  • کلاس ۵: مواد اکسیدکننده
  • کلاس ۶: مواد سمی
  • کلاس ۷: مواد رادیو اکتیو
  • کلاس ۸: مواد خورنده
  • کلاس ۹: مواد آزیست

سومین متغیر مهمی که هزینه ارسال بار به استرالیا تحت تأثیر خود قرار می‌دهد به بسته‌بندی اشاره دارد. به صورت کلی، حجم بار روی پروسه بسته‌بندی آن تا حد قابل توجهی تأثیرگذار خواهد بود. در صورتی که شما مواد اولیه زیادی داشته باشید و به دنبال ارسال یک مرسوله سنگین باشید، لزوماً باید نسبت به استفاده از بسته‌بندی‌های ویژه هم اقدام نمایید. با تماس با کارشناسان افلاک مارکت شما می‌توانید هزینه بسته‌بندی را به صورت حدودی مورد بررسی قرار دهید.

دولت استرالیا روی کیفیت مواد ورودی به این کشور حساسیت زیادی نشان می‌دهد. سازمان‌های امنیتی و نهادهای مختلف این کشور تا حد امکان از ورود میکرو ارگانیسم‌های مختلف جلوگیری می‌نمایند. به خاطر داشته باشید که دولت استرالیا هنگام ورود کالاهای خاص همچون مواد چوبی و چرمی، این دولت با سمپاشی، جلوی ورود مواد زیستی را می‌گیرد.

جالب است بدانید که تعرفه گمرک هم روی هزینه ارسال بار به استرالیا مؤثر می‌باشد. شما باید مالیات مربوط به گمرک را به صورت کامل پرداخت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌های گمرکی، شما می‌توانید هم اکنون با شرکت افلاک مارکت تماس بگیرید.

دیگر عامل مهمی که هزینه ارسال بار به استرالیا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد به فاصله شهر شما تا استرالیا اشاره دارد. به صورت کلی، مقاصد تعریف شده در کشورهای استرالیا می‌توانند هزینه‌های متنوعی را روی دست شما بگذارند.

ایران و استرالیا یک سری قوانین خاص را برای شهروندان در نظر گرفته‌اند. برای ارسال انواع بار به کشورهایی همچون استرالیا، شما باید به این قوانین و محدودیت‌های در نظر گرفته شده در این زمینه هم توجه داشته باشید.

آخرین مسأله‌ای که می‌تواند هزینه‌های ارسال بار به استرالیا را تحت تأثیر خود قرار دهد به تعرفه شرکت‌های سوم شخص و واسطه فعال در این زمینه می‌باشد. با استفاده از تیم‌های مطرحی همچون افلاک مارکت، شما این هزینه را به حداقل سطح ممکن می‌رسانید.

البته که برای حساب کردن هزینه ارسال بار به استرالیا، شما باید به قوانین تعریف شده در این حوزه هم توجه داشته باشید. زمانی که بارنامه شما توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی فرودگاه امام خمینی صادر شد، شما باید نسبت به تسویه حساب اقدام نمایید. تا زمانی که تسویه حساب صورت نگیرد، امکان ارسال و حمل کالا به استرالیا وجود ندارد! پس شما حتماً باید این مسأله را به خاطر بسپارید.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به استرالیا

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به استرالیا

تا امروز افراد زیادی از ما سؤال پرسیده‌اند که مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای فریت بار به استرالیا کدام‌اند؟ به صورت کلی، جهت فریت انواع بار به استرالیا در اولین مرحله شما باید کپی بلیط پرواز را در اختیار داشته باشید. اصل و کپی پاسپورت و لیست عدل‌بندی یا پکینگ لیست از جمله دیگر مواردی هستند که در این زمینه اهمیت دارند. با تماس با کارشناسان افلاک مارکت، شما در این زمینه اطلاعات کاملی کسب خواهید کرد.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به استرالیا

به خاطر داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به استرالیا، کمی با مدارک فریت بار تفاوت دارد. برای ارسال بار تجاری به کشورهایی همچون استرالیا شما باید مدارکی همچون کارت بازرگانی، رسید هزینه‌های گمرکی، بارنامه، رسید سمپاشی و غیره را در اختیار داشته باشید.

مدارک مورد نیاز گیرنده در فریت بار به استرالیا

گیرنده در استرالیا هم باید یک سری مدارک خاص را ارائه کند تا بتواند مرسوله را دریافت نماید. معمولاً ارائه رسید یا کارت اعتباری برای دریافت کالا در کشورهایی همچون استرالیا کافی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، می‌توانید با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید.

اهمیت بسته‌بندی در حمل بار به استرالیا

یکی از مهم‌ترین عواملی که روند فریت بار به استرالیا را تحت تأثیر می‌گذارد به بسته‌بندی اشاره دارد. شما همواره باید از بهترین و با کیفیت‌ترین مدل‌های بسته‌بندی برای حمل و ارسال بار به کشورهایی همچون استرالیا استفاده نمایید.

انواع بسته‌بندی

به خاطر داشته باشید که تکنیک‌های زیادی را می‌توان برای بسته‌بندی کالاهای مختلف قبل از اقدام برای ارسال به کار برد. استفاده از کانتینر، پالت و غیره از جمله تکنیک‌های مهم بسته‌بندی به حساب می‌آیند.

محدوده وزنی فریت بار استرالیا

آیا شما هم به دنبال استفاده از خدمات فریت بار به استرالیا هستید، پس باید به محدودیت‌های وزنی تعریف شده در این زمینه هم توجه کنید. از جمله محدودیت‌های در نظر گرفته شده در این پروسه باید به وزن کمتر از ۴۵ کیلوگرم، بین ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم، بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم و بیش از ۳۰۰ کیلوگرم اشاره نمود.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

راه‌های حمل بار به استرالیا

روش‌های متنوعی را نیز می‌توان برای ارسال بار به استرالیا مورد استفاده قرار داد. فریت بار از دو طریق دریا و هوا صورت خواهد گرفت. به خاطر داشته باشید که استرالیا یک قاره جدا بوده و با ایران مرز مشترک ندارد.

فریت دریایی بار

اگر شما به سرعت ارسال مرسوله اهمیتی نمی‌دهید و برایتان هزینه مهم است، فریت بار به استرالیا از طریق دریا بهترین گزینه موجود در جلوی پای شما به حساب می‌آید. با استفاده از این تکنیک، شما به راحتی می‌توانید نسبت به کنترل هزینه‌های خود و کاهش آن‌ها اقدام نمایید.

فریت هوایی بار

اگر هنگام فریت بار به استرالیا برای شما سرعت اهمیت زیادی دارد ولی قیمت خیل مهم نیست، استفاده از تکنیک‌های هوایی می‌تواند بازدهی مطلوبی را در اختیارتان بگذارد. با استفاده از فریت هوایی شما به راحتی و با سرعت بالایی نسبت به انتقال وسایل خود اقدام خواهید کرد. جالب است بدانید که مجموعه افلاک مارکت در هر دو زمینه فعالیت بوده و نسبت به رفع نیازهای مشتریان گرامی اقدام می‌نماید.

ارسال هوایی بار به استرالیا

به خاطر وجود فاصله زیاد و موقعیت مکانی کشور استرالیا، ارسال بار به این کشور باید از طریق تیم‌های حرفه‌ای و پلتفرم‌های مطرح شناخته شده صورت گیرد. سابقه طولانی افلاک مارکت در این زمینه به شما اجازه می‌دهد تا با بهترین قیمت و بدون نگرانی در مورد پروسه حمل و نقل، نسبت به انتقال وسایل خود اقدام نمایید. جالب است بدانید که ارسال بار از طریق تکنیک‌های هوایی به کشور استرالیا، مزایای زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

ارسال بار به استرالیا از طریق تکنیک‌های هوایی، می‌تواند مزایای زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشد. به خاطر داشته باشید که ارسال هوایی در اکثر پروژه‌ها، اهمیت زیادی دارد. این مسأله شاید در نگاه اول خیلی ساده و سر راست به نظر برسد ولی در واقعیت، می‌تواند هزینه بر و پیچیده باشد. جالب است بدانید که ارسال بار به صورت هوایی، از جمله خدمات مهم مجموعه افلاک مارکت به حساب می‌آید.

ارسال هوایی بار به استرالیا

مزایای ارسال بار هوایی به استرالیا

ارسال بار هوایی به استرالیا، مزایای زیادی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. با ارسال بار به استرالیا به صورت هوایی، شما دیگر نیازی به صبر کردن ندارید! این پروسه در عرض چند ساعت صورت گرفته و طی آن، کاربران هیچ نگرانی در مورد آسیب دیدن وسایل خود نخواهند داشت. ارسال هوایی به شما اجازه می‌دهد تا کالاهای خاص را نیز ارسال نمایید. مثلاً اگر شما به دنبال انتقال انواع مواد خوراکی یا شخصی هستید، استفاده از بار هوایی نتایج مطلوبی را در اختیارتان می‌گذارد.

معایب ارسال بار هوایی به استرالیا

ارسال بار به استرالیا از طریق تکنیک‌های هوایی، یک سری معایب خاص را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. اولین مورد از معایب این پروسه به تعرفه اشاره دارد. تعرفه ارسال هوایی بالا است. در صورت تمایل برای استفاده از این روش، شما باید بودجه آزادی را در اختیار داشته باشید. جدا از این مسأله، شما باید به محدودیت وزن و نحوه بسته‌بندی هم توجه داشته باشید. ارسال بارهای خیلی سنگین و حجیم در اکثر مواقع، امکان‌پذیر نیست.

کالاهای مجاز برای ارسال به استرالیا به روش هوایی

آشنایی با لیست کالاهای مجاز و غیر مجاز برای حمل هوایی، به شما اجازه می‌دهد تا جلوی بروز مشکلات قانونی را بگیرید. البته که تماس با کارشناسان مجموعه افلاک مارکت و صحبت با آن‌ها، به شما اجازه می‌دهد تا مجاز بودن بسته را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. به خاطر داشته باشید که در صورت دریافت مجوز، امکان ارسال یک سری کالاهای ممنوعه همچون دارو هم به استرالیا وجود خواهد داشت.

کالاهای ممنوعه برای ارسال بار به استرالیا به روش هوایی

یک سری از کالاهای خاص را تحت هیچ شرایطی نمی‌توان به استرالیا منتقل نمود. مخصوصاً اگر شما به دنبال ارسال هوایی هستید، باید مراقب این کالاها باشید. مواد منفجره، اسلحه و تسلیحات نظامی یکی از این موارد هستند. برای انتقال این محصولات شما باید از سایر تکنیک‌های موجود استفاده نمایید. جدا از این مسأله، غذا خانگی بدون بسته‌بندی مناسب را نیز شما نمی‌توانید به کشور استرالیا منتقل کنید. میوه، سبزیجات و همه خوراکی‌هایی که به راحتی فاسد می‌شوند، در این دسته‌بندی قرار خواهند گرفت.

ارسال دریایی بار به استرالیا

هنگام ارسال بار به استرالیا از طریق دریا، حتماً شما هم با نگرانی‌های خاصی در زمینه هزینه، زمان، سلامتی و پروسه انتقال مواجه شده‌اید. همانطور که گفتیم، استرالیا با ایران فاصله زیادی دارد در نتیجه تنها راه موجود برای انتقال وسیله به آن به روش‌های دریایی یا هوایی اشاره دارد. یکی از مهم‌ترین معایب روش ارسال هوایی، به هزینه نهایی مربوط بود. با استفاده از ارسال دریایی شما می‌توانید این مشکل را حل کنید. اگر شما هم برای استفاده از یکی از این دو روش مردد هستید، کارشناسان افلاک مارکت آماده پاسخگویی به سؤالاتتان و رفع ابهام‌های شما در این زمینه هستند.

به صورت کلی، زمانی که شما از کشتی‌های باربری خاص برای انتقال وسایل مختلف به کشور استرالیا استفاده نمایید، انتقال با کشتی رخ داده است. معمولاً تجار و افرادی که به دنبال انتقال بار سنگین هستند این تکنیک را به کار می‌گیرند.

ارسال دریایی بار به استرالیا

مزایای ارسال بار دریایی به استرالیا

ارسال بار دریایی به استرالیا مزایای زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. این پروسه خیلی سریع نیست ولی، مقرون به صرفه می‌باشد. امنیت کشتی خیلی بیشتر از هواپیما بوده و همین مسأله هم باعث شده تا افراد بتوانند با خیال راحت این روش را مورد استفاده قرار دهند.

معایب ارسال بار دریایی به استرالیا

البته که ارسال بار به استرالیا از طریق کشتی هم یک سری معایب خاص را در خود جای داده است. به عنوان مثال، این پروسه زمانبر می‌باشد. با کمک تیم‌هایی همچون افلاک مارکت شما می‌توانید زمان ارسال را تا حد قابل توجهی کاهش دهید ولی در اکثر مواقع این پروسه به یک ماه زمان نیاز خواهد داشت.

کالاهای مجاز برای ارسال به استرالیا به روش دریایی

با استفاده از کشتی شما می‌توانید تقریباً همه کالاهای موجود در بازار را به استرالیا بفرستید. ارسال بار به استرالیا از طریق کشتی، محدودیت‌های زیادی را سر راه شما قرار نمی‌دهد. به عنوان مثال، از جمله کالاهای منتقل شده از طریق کشتی باید به انواع لوازم خانگی، لوازم شخصی، قطعات و لوازم صنعتی و غیره اشاره نمود.

کالاهای ممنوعه برای ارسال بار به استرالیا به روش دریایی

با اینکه حجم محدودیت‌های موجود برای ارسال بار به استرالیا از طریق دریا خیلی کمتر از هواپیما می‌باشد ولی، باز هم محدودیت‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، سلاح گرم، حیوانات و گیاه‌های مختلف را نمی‌توان با استفاده از این روش منتقل نمود. امکان حمل و انتقال سلاح سرد هم در اکثر مواقع وجود ندارد ولی با دریافت مجوز، شما می‌توانید شمشیرهای دکوراتیو و زیبا را منتقل نمایید.

قوانین گمرکی در محموله‌های آلوده

اگر شما هم به دنبال استفاده از خدمات افلاک مارکت برای ارسال بار به استرالیا هستید، باید به قوانین گمرکی تعریف شده در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال، برخی از کالاها پس از رسیدن به گمرک استرالیا باید قرنطینه شوند. نابودی حشرات، آلودگی‌ها و میکروب‌ها از جمله دلایل این مسأله به حساب می‌آیند. جدا از این مسأله، محموله‌های آلوده با استفاده از سمپاشی یا سم زدایی، تمیز می‌شوند. مثلاً برخی از بسته‌های چرمی از پروسه‌های سم زدایی استفاده می‌نمایند. البته که قوانین گمرکی به مرور زمان تغییر پیدا می‌کنند.

قوانین گمرکی در محموله‌های آلوده

استرالیا روی سلامتی وسایل ورود به کشور خود حساسیت زیادی نشان می‌دهد. پس، علاقه‌مندان به فریت بار به استرالیا همواره باید مطمئن شوند که لوازم مد نظرشان در سلامتی کامل قرار گرفته‌اند. شما باید چوب و لوازم چوبی را قبل از اقدام برای ارسال به استرالیا، سمپاشی نمایید. شما باید گواهی سمپاشی را دریافت نمایید تا کارشناسان استرالیایی از کالای شما ایراد نگیرند. علاقه‌مندان به ارسال بار چوبی به استرالیا، می‌توانند هم اکنون با کارشناسان مجموعه افلاک مارکت برای دریافت پشتیبانی حرفه‌ای و تخصصی تماس بگیرند.

مدت زمان فریت بار از ایران به استرالیا

معمولاً فریت بار به استرالیا از طریق دریا، به مدت زمان زیادی نیاز دارد. حرکت کشتی در دریا به آرامی صورت می‌گیرد و همین مسئله هم باعث شده تا کاربران برای دنبال کردن این پروسه با چالش‌های خاصی مواجه شوند. معمولاً زمان ارسال دریایی بین ۳۰ تا ۴۰ روز متغیر می‌باشد.

مدت زمان ارسال هوایی

البته که ارسال هوایی با کمک افلاک مارکت به شما اجازه می‌دهد تا در کمتر از ۲۴ ساعت نسبت به انتقال وسایل خود اقدام نمایید. فریت هوایی بار به استرالیا تنها به افرادی توصیه می‌شود که بودجه آزادی دارند و به دنبال انتقال وسایل خود در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

مدت زمان ارسال دریایی

معمولاً فریت بار به استرالیا از طریق دریا، به مدت زمان زیادی نیاز دارد. حرکت کشتی در دریا به آرامی صورت می‌گیرد و همین مسئله هم باعث شده تا کاربران برای دنبال کردن این پروسه با چالش‌های خاصی مواجه شوند. معمولاً زمان ارسال دریایی بین ۳۰ تا ۴۰ روز متغیر می‌باشد.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

ارسال بار به استرالیا با افلاک مارکت

آیا شما هم به دنبال استفاده از خدمات ارسال بار به استرالیا هستید؟ امروزه شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌نمایند ولی همه آن‌ها خدمات با کیفیت و تضمینی ندارند! مجموعه افلاک مارکت با داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه و ارسال انواع بار به کشورهایی همچون استرالیا، آماده رفع نیازهای شما در این زمینه هستند. افلاک مارکت بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان دارد. این مجموعه همواره خدمات بهترین کارشناسان ایرانی را برای رفع نیازهای مشتریان خود به کار می‌گیرد.

تخصص

ما در افلاک مارکت فقط خدمات بهترین کارشناسان ایرانی را به کار می‌گیرم. همانطور که گفته شد، شرکت ما ۳۰ سال سابقه کار داشته و طی این بازه زمانی، توانسته تجربه زیادی در حوزه ارسال کالا و حمل بار کسب نماید.

پشتیبانی

افلاک مارکت پشتیبانی مطلوبی را در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می‌دهد. کارشناسان واحد پشتیبانی و پیگیری ما آماده بررسی وضعیت مرسوله و رفع نگرانی‌های شما در این زمینه هستند. به خاطر داشته باشید که کارشناسان پشتیبانی افلاک مارکت با سرعت بالایی خدماتشان را ارائه می‌کنند.

تعرفه مناسب

افلاک مارکت از جمله تیم‌های مطرح و شناخته شده‌ای به حساب می‌آید که خدماتش را با تعرفه‌ای معقولانه و مناسب در اختیار مشتریان می‌گذارد. مجموعه افلاک مارکت با هدف افزایش میزان رضایت مشتریان خود، نسبت به کاهش تعرفه نهایی خدماتش اقدام نموده است. پس حتی اگر شما بودجه محدودی دارید هم می‌توانید با خیال راحت خدمات این پلتفرم را به کار گیرید.

حمل و نقل سریع

همانطور که در قسمت‌های قبل‌تر هم گفته شد، رضایت مشتریان خط قرمز افلاک مارکت می‌باشد. در نتیجه، این مجموعه از تکنیک‌های حمل و نقل سریع برای انتقال وسایل شما استفاده می‌نماید. در ضمن، حمل و نقل و بسته‌بندی وسایل در این شرکت توسط حرفه‌ای‌ترین کارشناسان ایرانی انجام می‌شود.

دارای دفتر در دبی و تهران

برای پیگیری بهتر روند درخواست‌های داخلی و خارجی، افلاک مارکت در تهران و دبی نسبت به راه‌اندازی دفتر اقدام نموده است. شما می‌توانید با دفتر این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی در مورد خدماتش در اختیارتان قرار گیرد.

اطمینان خاطر در ارسال بار به استرالیا

افلاک مارکت مطمئن می‌شود که مرسوله شما با سلامت کامل به کشور استرالیا می‌رسد. همانطور که گفتیم، این مجموعه روی بسته‌بندی و کیفیت خدمات خود حساسیت زیادی نشان می‌دهد. در نتیجه، شما با خیال راحت می‌توانید خدمات این شرکت را برای ارسال انواع بار به کار گیرید.

تجربه ارسال و فریت بار به استرالیا

افلاک مارکت طی سالیان طولانی و دراز با شرکت‌های خارجی زیادی همکاری داشته است. این مجموعه خدمات ویژه‌ای همچون خرید از آمازون، انتقال بار و حمل کالاهای مختلف به کشورهای متنوع جهان را در اختیار شما می‌گذارد. تجربه تخصصی این مجموعه را هیچکدام از سایر شرکت‌های سوم شخص فعال در این زمینه ندارند! جالب است بدانید که اکثر پلتفرم‌های ایرانی فعال در زمینه انتقال بار، نوعی واسطه میان افلاک مارکت و مشتریان هستند.

بیمه نامه معتبر

افلاک مارکت همه مرسوله‌های خود را به صورت کامل بیمه می‌نماید. انتقال بار میان دو قاره کار راحتی نیست! این پروسه شاید در برخی از مواقع با مشکلات خاصی مواجه شود. استفاده از بیمه نامه به افلاک مارکت اجازه داده تا سلامتی محصولات و کالاهای خود را تضمین نماید. در ضمن، بیمه نام بار ارائه شده توسط افلاک مارکت، همواره به رفع نگرانی‌های شما کمک می‌کند.

بسته بندی حرفه‌ای

در نهایت، آخرین مزیت کلیدی ارسال بار به استرالیا از طریق افلاک مارکت به بسته‌بندی این مجموعه اشاره دارد. کالاهای عرضه شده توسط افلاک مارکت، همگی بسته‌بندی حرفه‌ای و تخصصی دارند. در نتیجه، محتویات داخل آن‌ها با مشکل مواجه نخواهد شد. لازم به ذکر است که کارشناسان واحد بسته‌بندی این شرکت دائماً در حال یادگیری تکنیک‌های جدید و استفاده از تجهیزات به روز برای ایمن‌سازی مرسوله‌های شما هستند. پس برای دریافت مشاوره، پشتیبانی یا ثبت سفارش ارسال بار، شما می‌توانید هم اکنون با کارشناسان شرکت افلاک مارکت تماس بگیرید.

  • حمل بین المللی بار
  • امکان پرداخت با امین‌ترین روش‌های پرداخت
  • مشاوره در انتخاب محصول و نحوه خرید

دارای دو شعبه در تهران و دبی

افلاک مارکت برای فعالیت خود دارای دو شعبه رسمی در تهران و دبی است. مشتریان عزیز می‌توانند به راحتی برای ثبت سفارشات خود بنا به موقعیت خود به دفتر افلاک مارکت در دبی یا تهران مراجعه کنند. و یا از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشند.

دارای دو شعبه در ایران و دبی

چرا که حجم، وزن و نوع مرسوله روی هزینه آن مؤثر است.

قطعاً ارسال دریایی ارزان قیمت‌ترین روش به حساب می‌آید.

شما باید مدارک خاصی همچون کارت بازرگانی، کارت ملی، بارنامه و اظهارنامه‌های گمرکی را در اختیار داشته باشید.

در اکثر مواقع خیر! البته برای بررسی شرایط، شما می‌توانید هم اکنون با افلاک مارکت تماس بگیرید.

استفاده از تکنیک‌های ارسال هوایی! البته، به خاطر داشته باشید که این مسأله هزینه بر است.

بله! استرالیا قوانین زیادی را برای کالاهایی که امکان حمل آلودگی دارند، در نظر گرفته است.

با کمک کارشناسان افلاک مارکت شما می‌توانید هر کالایی را به این کشور منتقل نمایید.

در صورتی که مواد غذایی به خوبی بسته‌بندی شده باشند و یا اینکه لوازم شخصی شما جزء ممنوعیات نباشند، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید.

در حالت عادی، شما باید مقدار زیادی از وقت و هزینه خود را صرف استفاده از خدمات سایر شرکت‌های سوم شخص نمایید. این در حالی است که افلاک مارکت بدون دخالت واسطه‌ها این پروسه را دنبال می‌کند. پس، خدمات این مجموعه تعرفه معقولانه‌ای دارند.

بله! با کمک این مجموعه شما می‌توانید مرسوله‌های خود را به سراسر کشور استرالیا منتقل کنید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فیلتر بر اساس شهر محصول
افلاک مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افلاک مارکت