منو
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

ارسال لوازم منزل به کانادا - افلاک مارکت-min

هنگام مهاجرت، ارسال وسایل منزل به کانادا اهمیت زیادی پیدا می‌کند. مخصوصاً اگر شما به دنبال مهاجرت همراه با خانواده خود هستید، لزوماً باید نسبت به حمل و نقل در بهترین حالت ممکن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که ارسال انواع لوازم منزل به کشورهای خاصی همچون کانادا، یک پروسه نسبتاً پیچیده و چالش برانگیز را در خود جای داده است. برای دنبال کردن این پروسه، شما باید مقداری زمان با ارزش خود را صرف یافتن بهترین شرکت‌های فعال در این زمینه نمایید.

چرا افلاک مارکت؟

کالای اصل

ارسال سریع

مشاوره رایگان

پرداخت امن

ارسال لوازم منزل به کانادا

ارسال لوازم منزل به کانادا با افلاک مارکت

افلاک مارکت از جمله بهترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های سوم شخص فعال در زمینه ارسال وسایل منزل به کانادا به حساب می‌آید. خدمات افلاک مارکت دسته بندی‌های زیادی داشته و با استفاده از آن شما می‌توانید نسبت به حمل بار در سراسر جهان اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که ارسال وسایل مختلف به کشورهایی همچون کانادا، با استفاده از افلاک مارکت یک پروسه ساده و سر راست خواهد بود. استفاده از این شرکت نه تنها هزینه‌های پرداختی‌تان را تغییر می‌دهد، بلکه روی بازدهی‌تان هم موثر است.

ارسال لوازم منزل به کانادا با افلاک مارکت-min
ارسال لوازم شرکت به کانادا با افلاک مارکت-min

ارسال لوازم شرکت به کانادا با افلاک مارکت

جدا از ارسال وسایل منزل به کانادا، شرکت‌هایی همچون افلاک مارکت در زمینه ارسال لوازم شرکت هم فعالیت می‌نمایند. پس از افتتاح و راه اندازی یک شعبه جدید شرکت در کشورهای خاصی همچون کانادا، شما باید بتوانید وسایل ضروری خود را به آن منتقل نمایید. برای ارسال لوازم شرکت به کانادا، شما می‌توانید هم اکنون و با خیال راحت خدمات افلاک مارکت را مورد استفاده قرار دهید. افلاک مارکت طی مدت زمان کوتاهی نسبت به ارسال انواع بار برای شما اقدام می‌نماید.

راه‌های ارسال اثاثیه منزل به کانادا به کانادا

حتماً شما هم از خود می‌پرسید که چه راه‌هایی برای ارسال اثاثیه منزل به کانادا در نظر گرفته شده است؟ راهکارهای مختلفی را می‌توان برای ارسال انواع اسباب و اثاثیه منزل مورد استفاده قرار داد ولی از آنجایی که کانادا با ایران مرز زمینی مشترک ندارد، جهت دنبال کردن این پروسه شما دو راه اصلی را می‌توانید جلوی پای خود مشاهده کنید: روش‌های دریایی و روش‌های هوایی!

دریایی

ارسال دریایی یکی از بهترین روش‌های موجود برای ارسال وسایل منزل به کانادا به حساب می‌آید که مزایای زیادی را در خود جای داده است. با ارسال دریایی در بهترین حالت ممکن، کاربران می‌توانند با هزینه‌ای معقولانه و کم نسبت به ارسال وسایل منزل خود اقدام نمایند. به خاطر داشته باشید که ارسال دریایی می‌تواند مزایا و معایب زیادی را در خود جای داده باشد.

هوایی

از جمله دیگر روش‌های ارسال اثاثیه منزل به کانادا، باید به روش هوایی اشاره نمود. روش هوایی سریع است. با استفاده از این روش حمل و نقل، شما به راحتی می‌توانید حجم زیادی از وسایل را طی مدت زمان کوتاهی منتقل کنید. به خاطر داشته باشید که این روش هم مزایا و معایب زیادی را در خود جای داده است. بهترین راهکار ارسال وسایل منزل بر اساس حجم، وزن و نوع وسایل شما متغیر خواهد بود. تماس با کارشناسان افلاک مارکت به شما اجازه می‌دهد تا بهترین راهکار انتقال وسایل مخصوص منزل را بیابید.

نکات کلیدی بسته بندی لوازم

استفاده از بسته بندی مناسب و اصولی برای ارسال وسایل منزل به کانادا، اهمیت زیادی دارد. شما همواره باید از بهترین روش‌های بسته بندی استفاده کنید تا هم احتمال آسیب دیدن وسایل را به حداقل برسانید و هم پروسه انتقال را راحت نمایید. استفاده از کارتن‌های مناسب، برچسب گذاری حرفه‌ای و عایق‌های مخصوص از جمله روش‌های محبوب بسته بندی لوازم به حساب می‌آیند. به خاطر داشته باشید که کارشناسان افلاک مارکت در این زمینه هم فعالیت نموده و خدماتشان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

اطمینان خاطر از ارسال وسایل خانه به کانادا

هنگام ارسال اثاثیه منزل به کانادا، افراد با یک سری نگرانی‌های خاص در مورد سلامتی، امنیت و پروسه انتقال مواجه می‌شوند. به خاطر داشته باشید که ارسال وسایل یک خانه به کشورهایی همچون کانادا، پروسه‌ای ساده نیست! در این پروسه شما باید بتوانید هم به خوبی وسایل را بسته بندی نمایید و هم آنها را بیمه کنید. بدون بسته بندی مناسب و بیمه بین‌المللی، احتمال بروز خسارت برای شما یا وسایلتان تا حد قابل توجهی بالا می‌رود. پس جهت جلوگیری از مشکل، شما همواره باید به این نکات توجه داشته باشید.

مدت زمان ارسال اثاث منزل به کانادا

تا امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده‌اند که مدت زمان مورد نیاز برای ارسال وسایل منزل به کانادا چقدر است؟ اصلاً برای ارسال انواع وسایل خانه به کشورهایی همچون کانادا، ما چگونه می‌توانیم زمان ارسال را برآورد کنیم؟ محاسبه حدودی زمان ارسال کار راحتی نیست. اگر شما به اطلاعات دقیق نیاز دارید، باید با کارشناسان افلاک مارکت تماس بگیرید. در هر صورت، روش ارسال از جمله فاکتورهای مهمی است که زمان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

مدت زمان ارسال دریایی

ارسال وسایل منزل به کانادا به صورت دریایی، از جمله تکنیک‌های محبوبی به حساب می‌آید که هزینه کمی دارد ولی، از نظر زمانی اصلاً بهینه نمی‌باشد. به صورت کلی، شرایط دریا، سلامتی کشتی و حجم محموله شما از جمله متغیرهایی هستند که این مدت زمان ارسال را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. به صورت حدودی، ارسال دریایی می‌تواند بین 1 ماه تا 40 روز زمان نیاز داشته باشد. همه چیز به متغیرهای معرفی شده وابسته است.

مدت زمان ارسال هوایی

ارسال اثاثیه منزل به کانادا از طریق هواپیما، از جمله روش‌های پر سرعت و پر هزینه‌ای به حساب می‌آید که به افراد خاص توصیه می‌شود. در صورتی که شما نمی‌توانید منتظر بمانید، می‌توانید تکنیک‌های ارسال هوایی را به کار گیرید. شرایط جوی، امنیتی و وضعیت هواپیما از جمله متغیرهای مهمی هستند که مدت زمان ارسال هوایی را تغییر می‌دهند. به صورت عمومی، ارسال هوایی به دو الی سه روز زمان نیاز دارد. البته، اگر بخواهیم مدت زمان مورد نیاز برای فعالیت‌های اداری را هم در نظر بگیریم، این عدد افزایش می‌یابد.

هزینه حمل اثاثیه منزل به کانادا

متاسفانه در حال حاضر امکان مشخص کردن هزینه ارسال وسایل منزل به کانادا هم وجود ندارد. فاکتورهای زیادی هستند که می‌توانند هزینه حمل اثاثیه منزل به کانادا را تحت تاثیر خود قرار دهند. اگر شما هم به دنبال کردن این پروسه علاقه‌مند هستید، لزوماً باید مقداری زمان با ارزش خود را صرف آشنایی با این متغیرها نمایید. آشنایی با متغیرهای موثر روی هزینه، می‌تواند جلوی بروز خسارت را بگیرد.

وزن بار

قطعاً وزن بار مهم‌ترین عامل موثر روی هزینه ارسال وسایل منزل به کانادا می‌باشد. هرچه وزن باری که شما به دنبال انتقال آن هستید بالاتر رود، هزینه‌ای که شما باید پرداخت کنید هم بیشتر می‌شود. به خاطر داشته باشید که وزن بار همواره روی مراحل انتقال هم موثر است.

ابعاد بار

ابعاد یا حجم بار هم روی هزینه موثر خواهد بود. گاهی اوقات شما به دنبال انتقال وسایل سبک وزنی هستید که فضای زیادی را اشغال می‌کنند. در این شرایط، برای حمل و نقل در بهترین حالت ممکن تعداد کانتینرهایی که شما باید از آنها استفاده کنید، بالا می‌رود. قطعاً این مسئله هم هزینه کانتینر را افزایش می‌دهد و هم روی پروسه انتقال تاثیر می‌گذارد. جهت آشنایی بیشتر با این متغیر، هم اکنون می‌توانید با کارشناسان شرکت افلاک مارکت تماس بگیرید.

شهر محل ارسال بار

شهر محل ارسال بار از جمله دیگر متغیرهایی به حساب می‌آید که هزینه ارسال وسایل منزل به کانادا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. جهت کسب بازدهی مطلوب شما باید شهر را با دقت بالایی انتخاب نمایید. انتخاب دقیق شهر، به شما اجازه می‌دهد تا طی مدت زمان کوتاهی این پروسه را پشت سر بگذارید. به خاطر داشته باشید که شرکت‌های مطرحی همچون افلاک مارکت، بارهای شما را به سراسر کانادا ارسال می‌کنند. پس فرقی ندارد که مقصد کجا است، در هر صورت می‌توانید خدمات افلاک مارکت را به کار گیرید.

تعرفه‌ی گمرکی

در نهایت آخرین عامل مهمی که شما باید آن را مد نظر قرار دهید به تعرفه گمرک اشاره دارد. برای خروج کالا از ایران و ورود کالا به کانادا، شما باید مالیات و هزینه گمرکی پرداخت کنید. تعرفه گمرکی همیشه ثابت نیست و بر اساس نوع وسایل شما متغیر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که معمولاً دولت‌های مختلف، هزینه‌های هنگفتی را به عنوان مالیات دریافت می‌نمایند. استفاده از خدمات افلاک مارکت به شما اجازه می‌دهد تا تکنیک‌های نوینی را برای کاهش تعرفه و هزینه‌های گمرکی خود به کار گیرید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

نکات موثر روی هزینه -min

نکات موثر روی هزینه

یک سری نکات مهم هستند که هزینه ارسال وسایل منزل به کانادا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. از جمله این نکات، باید به موارد ممنوعه، روش ارسال و شرکت‌های سوم شخص فعال در این زمینه اشاره نمود. انتقال یک سری از وسایل به کانادا ممنوع است. هنگام ارسال اثاثیه منزل به کانادا شما باید مطمئن شوید که میان لیست کالاها، آن محصولات وجود ندارند.

روش ارسال وسایل منزل به کانادا، بر اساس حجم بار، بودجه و مدت زمان مورد نیاز شما مشخص می‌شود. قطعاً هرچه بودجه بالاتر رود، شما می‌توانید با سرعت بالاتری حمل و نقل را انجام دهید.

در نهایت شما همواره باید خدمات بهترین شرکت‌های ایرانی برای ارسال وسایل منزل به کانادا را به کار گیرید. تیم‌های مطرحی همچون افلاک مارکت با داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه ارائه مشاوره و حمل و نقل، گزینه خوبی هستند.

وسایل مجاز خانگی برای ارسال به کانادا

همانطور که در قسمت‌های قبل‌تر هم به این مسئله اشاره کردیم، هنگام ارسال وسایل منزل به کانادا شما باید به محصولات مجاز هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. این محصولات مجاز شامل لوازم اولیه خانه همچون میز، صندلی، کمد، لوازم برقی و لباس‌ها هستند. شما نمی‌توانید غذای خانگی، طعمه ماهی، گیاه‌های دارویی، میوه‌های مختلف، داروهای خاص و غذاهای کنسرو شما را به راحتی به کانادا منتقل نمایید. عدم توجه به این مسئله مشکلات قانونی برایتان ایجاد می‌کند.

ارسال فرش به کانادا و قوانین آن

هنگام ارسال وسایل منزل به کانادا، نحوه انتقال فرش از جمله مواردی به حساب می‌آید که ذهن مخاطبان را به خود درگیر می‌نماید. برای ارسال فرش در بهترین حالت ممکن، شما باید پاسپورت معتبر داشته باشید. جدا از این مسئله، ارائه بلیط هواپیما برای انتقال شخصی هم ضروری است. به شما توصیه می‌کنیم تا خدمات افلاک مارکت را برای انتقال این محصول مورد استفاده قرار دهید. واحد پشتیبانی افلاک مارکت آماده انتقال انواع وسایل خانگی به کشور کانادا می‌باشد.

مدارک مورد نیاز فرستنده اثاثیه از ایران به کانادا

فرقی ندارد که شما به دنبال استفاده از خدمات افلاک مارکت هستید یا اینکه قصد دارید تا پروسه ارسال وسایل منزل به کانادا را به صورت شخصی دنبال نمایید. در هر صورت، باید یک سری مدارک ویژه را به همراه داشته باشد. آدرس و تلفن فرستنده، تصویر صفحه اول پاسپورت و تصویر پشت و روی کارت ملی همراه با پکینگ لیست و بارنامه از جمله موارد مهمی هستند که در این زمینه مطرح می‌شوند.

مدارک مورد نیاز گیرنده اثاثیه در مقصد

گیرنده در مقصد، باید بتواند هویت خود را تایید نماید. بالاخره شما روی بسته بندی و مشخصات کانتینر، اطلاعات گیرنده وسایل منزل را نیز درج کرده‌اید. پاسپورت، کارت‌های هویتی یا گواهینامه از جمله مدارکی هستند که گیرنده باید آنها را در اختیار داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می‌توانید هم اکنون با افلاک مارکت و واحد مشاوره آن تماس بگیرید.

12 گام برای ارسال لوازم منزل به کانادا

برای ارسال وسایل منزل به کانادا، شما باید چند مرحله خاص را پشت سر بگذارید. همه این مراحل اهمیت زیادی دارند و پروسه حمل و نقل را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

بازدید کارشناس و مشاوره رایگان

در اولین مرحله ارسال وسایل منزل به کانادا، شما با کارشناسان افلاک مارکت تماس می‌گیرید و آنها از اسباب و وسایل منزل شما دیدن می‌نمایند. افلاک مارکت مشاوره رایگان در اختیار شما گذاشته و بهترین راه حل را برایتان انتخاب می‌کند.

تخمین بهترین نوع کانتینر برای حمل دریای

در مرحله بعد کارشناسان این مجموعه بهترین کانتینر برای حمل دریایی را مورد استفاده قرار می‌دهند. آنها با آنالیز حجم، وزن و مشخصات مرسوله، بهترین کانتینرهای موجود در بازار را یافته و آنها را برای شما تهیه می‌کنند.

بسته بندی و رعایت نکات کلیدی

برای ارسال وسایل منزل به کانادا، بسته بندی اصولی یک مسئله مهم به حساب می‌آید. مسئله‌ای که عدم توجه به آن، چالش‌های گسترده‌ای را سر راه کاربران قرار می‌دهد. با بسته بندی اصولی، کارشناسان افلاک مارکت خیال شما را از بابت امنیت و سلامتی بار راحت می‌کنند.

تهیه پکینگ لیست

کارشناسان این مجموعه در مرحله بعد نسبت به تهیه پکینگ لیست اقدام می‌نمایند. پکینگ لیست اهمیت زیادی دارد چرا که به ماموران گمرک ایران و کانادا، لیست محتویات کانتینر را نمایش می‌دهد.

سمپاشی در صورت نیاز

برخی از کالاها باید سمپاشی شوند تا مشکلی را برای اکوسیستم کانادا ایجاد نکنند. کارشناسان افلاک مارکت با همکاری بهترین تیم‌های سوم شخص فعال در این زمینه، نسبت به سمپاشی هم اقدام می‌نمایند.

بارگیری بار به کانتینر و ارسال به گمرک

زمانی که همه این مراحل به اتمام رسید، افلاک مارکت وسایل شما را با استفاده از روش‌های حمل و نقل مخصوص، به سمت گمرک ارسال می‌کند. به خاطر داشته باشید که این پروسه زمانبر بوده و می‌تواند چالش برانگیز هم باشد.

انجام امورات گمرکی

در مرحله بعد، کارشناسان افلاک مارکت نسبت به انجام امورات گمرکی اقدام می‌نمایند. شما می‌توانید به صورت شخصی هم این پروسه را پشت سر بگذارید ولی آشنایی با امور گمرکی، کار راحتی به حساب نمی‌آید.

ارسال کانتینر به بندر عباس

زمانی که امور گمرکی برای ارسال وسایل منزل به کانادا به پایان رسید، شما باید نسبت به ارسال کانتینر اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که این مرحله هم روند انجام فعالیت‌های مختلف را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

تحویل کانتینر به سازمان

کانتینر به افلاک مارکت تحویل داده می‌شود تا با استفاده از روش‌های حمل و نقل بین‌المللی، برای سایر کشورها ارسال شود. به خاطر داشته باشید که این مرحله پروسه حمل و نقل و چالش‌های آن را تغییر خواهد داد.

صدور بیمه نامه معتبر بین‌المللی

کارشناسان افلاک مارکت در مرحله بعد برای ارسال اثاثیه منزل نسبت به صدور بیمه نامه معتبر و بین‌المللی اقدام می‌نمایند. این بیمه نامه جلوی بروز خسارت و حادثه را خواهد گرفت.

صدور بارنامه دریایی

در مرحله بعد، کارشناسان افلاک مارکت نسبت به صدور و راه اندازی بارنامه‌های دریایی هم اقدام می‌نمایند. به خاطر داشته باشید که صادر کردن برنامه‌های دریایی، می‌تواند مراحل انتقال بار شما را مشخص نماید.

پیگیری آنلاین کانتینر مشتری

در نهایت افلاک مارکت نسبت به رهگیری و پیگیری کانتینر به صورت آنلاین اقدام می‌نماید. استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای ارسال وسایل منزل به کانادا، مسئله‌ای مهم و کلیدی به حساب می‌آید که اهمیت زیادی خواهد داشت.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

ویژگی‌های افلاک مارکت برای ارسال بار به کانادا

البته که افلاک مارکت یک سری ویژگی‌های خاص داشته و همین مسئله هم باعث شده تا اکثر کاربران برای ارسال وسایل منزل به کانادا، خدماتش را مورد استفاده قرار دهند.

تخصص

کارشناسان متخصص و حرفه‌ای افلاک مارکت با داشتن سابقه فعالیت طولانی و آشنایی با راهکارهای قانونی، توانسته‌اند در این زمینه تخصص و تجربه زیادی کسب نمایند.

پشتیبانی

افلاک مارکت از جمله شرکت‌هایی به حساب می‌آید که روی حجم رضایت مشتریان خود حساسیت زیادی نشان می‌دهد. در نتیجه، این شرکت از تکنیک‌های پشتیبانی نوینی برای ارائه خدمات استفاده می‌کند.

تعرفه مناسب

تعرفه استفاده از افلاک مارکت برای ارسال وسایل منزل به کانادا زیاد نیست! این مجموعه با تمرکز روی کیفیت، توانسته هزینه‌های پرداختی شما را به حداقل میزان ممکن برساند.

حمل و نقل سریع

حمل و نقل سریع از جمله دیگر ویژگی‌های کلیدی شرکت افلاک مارکت به حساب می‌آید. افلاک مارکت با داشتن سابقه فعالیت طولانی، همواره بهترین و سریع‌ترین روش‌های ارسال بار را مورد استفاده قرار می‌دهد.

دارای دفتر در دبی و تهران

در نهایت به خاطر داشته باشید که این شرکت در دبی و تهران دفتر حرفه‌ای داشته و همواره خدماتش را با ضمانت‌های مورد نیاز، در اختیار مشتریان می‌گذارد. پس برای ارسال اثاثیه منزل به کانادا، شما می‌توانید هم اکنون خدمات آن را به کار گیرید.

  • حمل بین المللی بار
  • امکان پرداخت با امین‌ترین روش‌های پرداخت
  • مشاوره در انتخاب محصول و نحوه خرید

دارای دو شعبه در تهران و دبی

افلاک مارکت برای فعالیت خود دارای دو شعبه رسمی در تهران و دبی است. مشتریان عزیز می‌توانند به راحتی برای ثبت سفارشات خود بنا به موقعیت خود به دفتر افلاک مارکت در دبی یا تهران مراجعه کنند. و یا از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشند.

دارای دو شعبه در ایران و دبی

با استفاده از خدمات افلاک مارکت و ارسال دریایی، شما هزینه‌های خود را کاهش می‌دهید.

ارسال انواع بار دریایی به کانادا، پروسه ایمنی را در خود جای داده است. به خاطر داشته باشید که کارشناسان افلاک مارکت همواره بار شما را بیمه می‌نمایند.

با استفاده از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه حمل و نقل، شما هم هزینه‌هایتان را کاهش می‌دهید و هم پشتیبانی خوبی دریافت می‌کنید.

قطعاً بله! هرچه حجم بار بالاتر رود، هزینه پرداختی شما هم بیشتر می‌شود.

مسافران می‌توانند مواد غذایی را به این کشور منتقل نمایند ولی امکان ارسال آنها به صورت عمده وجود ندارد.

در حالت عادی مجوز خاصی برای این پروسه نیاز نیست. در هر صورت جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با افلاک مارکت تماس بگیرید.

برای استفاده از روش‌های هوایی، شما باید هزینه بالایی را پرداخت کنید.

پاسخ این سوال بر اساس شرایط شما متغیر می‌باشد. با کارشناسان افلاک مارکت جهت بررسی پاسخ این سوال تماس بگیرید.

اگر شما به قوانین توجه نکنید، می‌توانید با جریمه‌ها چند هزار دلاری مواجه شوید. تماس با افلاک مارکت به شما اجازه می‌دهد تا شرایط را به صورت دقیق بررسی نمایید.

اگر شما بار خود را بیمه کرده باشید، شرکت بیمه خسارت را به شما پرداخت می‌نماید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فیلتر بر اساس شهر محصول
افلاک مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افلاک مارکت