منو
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

ارسال لوازم منزل به دبی-min

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت

کسانی که قصد مهاجرت به دبی دارند معمولاً به دنبال ارزان‌ترین روش به منظور ارسال لوازم منزل به دبی هستند. از سوی دیگر می‌دانیم که نقل و انتقال لوازم منزل نیاز به دقت بالایی داشته و می‌بایست بسته‌بندی و جابجایی آن به شکلی انجام شود که هیچ یک از وسیله‌ها دچار آسیب نشوند. در این راه نیاز است تا با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی در راستای ارسال لوازم منزل به دبی ارتباط بگیرید.

چرا افلاک مارکت؟

کالای اصل

ارسال سریع

مشاوره رایگان

پرداخت امن

ارسال لوازم منزل به دبی

افلاک مارکت، ارسال اثاث منزل به دبی

افلاک مارکت به عنوان یکی از بهترین شرکت‌هایی است در راستای ارسال لوازم منزل به دبی فعالیت می‌کند و توانسته در این راستا بسیار عالی عمل نماید. دبی از بزرگ‌ترین شهرهای امارات محسوب می‌شود. این شهر بسیار مدرن بوده و یکی از گران‌ترین شهرهای خاورمیانه است. دبی جایگاه بیستم در لیست شهرهای گران و لاکچری را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید با خیال راحت اقدام به ارسال لوازم منزل به دبی داشته باشید بدون اینکه هزینه زیادی متقبل شوید و در نهایت هیچ آسیبی به وسایل و اثاث منزل شما نخواهد رسید.

افلاک مارکت، ارسال اثاث منزل به دبی-min

افلاک مارکت یکی از شرکت‌های معتبر به منظور ارسال لوازم منزل به دبی محسوب می‌شود این شرکت بیش از ۳۰ سال سابقه کار در زمینه واردات و صادرات کالا به خارج از کشور و همینطور خرید از مارکت‌های خارجی دارد. یکی از خدمات جالب تیم افلاک مارکت تهیه و آماده‌سازی مدارک لازم برای گمرک و امور مربوطه است. کارشناسانی در این مجموعه فعالیت می‌کنند که در ابتدا بررسی‌های لازم در خصوص اثاث‌هایی که قرار است ارسال شوند را انجام خواهند داد تا محدودیتی وجود نداشته باشد. دقت کنید که به طور کلی بسته‌بندی محکم و مناسب به منظور حفاظت از بار در حمل و نقل از دیگر وظایف تیم افلاک مارکت خواهد بود.


ارسال اثاث به دبی باید به واسطه بهترین روش حمل و نقل صورت بگیرد تا بار بدون هیچ مشکلی به مقصد برسد بنابراین چه خوب است این بررسی را به شکل اصولی انجام دهید و هیچ نکته‌ای را نادیده نگیرید. در آخرین مرحله از حمل لوازم منزل به دبی، پیگیری‌های لازم و لحظه‌ای صورت می‌گیرد تا مشخص شود که بار در چه وضعیتی قرار دارد و مشکلی در ارسال ایجاد نشده باشد.

راه‌های ارسال لوازم منزل به دبی-min

راه‌های ارسال لوازم منزل به دبی

به طور کلی به منظور ارسال لوازم منزل به دبی دو روش دریایی و هوایی پیش روی شما قرار می‌گیرد. اما آنچه که در هر دو روش باید رعایت شود ارائه اظهارنامه به بخش تطبیق اسناد گمرک و احراز هویت کالا و همینطور ارزیابی کالا و ترخیص آن است. در واقع این مراحل باید به شکل اصولی دنبال شود و همه جوانب نیز در نظر گرفته شود. موضوع مهمی که باید در این راستا بدانید تفاوت تشریفات گمرکی و ترخیص کالا است که بسیاری از افراد اطلاعات کاملی در این مورد ندارند و این موضوع سبب می‌شود تا در نهایت یک سری مشکلات ایجاد شود.

زمانی ترخیص کالا از گمرک انجام می‌شود که همه مراحل مربوط به تشریفات گمرکی به طور کامل پشت سر گذاشته شوند. تشریفات گمرکی و ترخیص کالا دو موضوع مهمی هستند که می‌بایست توسط کارشناسان خبره و طبق شرایط خاصی صورت بگیرد. هرچه مراحل تشریفات گمرکی سریع‌تر انجام شود ترخیص کالا نیز با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

موضوع دیگر تفاوت‌های قابل توجهی است که در امور مربوط به تشریفات گمرکی بین کشورها وجود دارد. هر کشور قوانین خاص خود را در این زمینه دارد و می‌بایست اطلاعات کاملی در این راستا وجود داشته باشد. خوشبختانه تیم افلاک مارکت توانسته صفر تا صد امور مربوط به تشریفات کالا در دبی را دنبال نماید و در این زمینه بسیار عالی عمل کرده است.

افلاک مارکت، ارسال دریایی لوازم منزل به دبی

وقتی صحبت از ارسال لوازم منزل به دبی می‌شود معمولاً روش دریایی یک انتخاب روتین و طبق قاعده است. این روش هزینه نسبتاً مناسب‌تری داشته اما زمانبر است و برای کسانی که عجله برای ارسال اثاث منزل به دبی دارند گزینه خوبی نخواهد بود. یکی از دلایلی که حمل بار به روش دریایی را انتخاب می‌کنند، محدودیت کمتر برای افزایش وزن بار خواهد بود. در این روش شما می‌توانید بیش از ۲ تن بار را به دبی ارسال کنید در صورتی که در روش هوایی چنین موقعیتی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. بارهای دریایی به دبی به واسطه سرویس‌های‌های حمل و نقل محموله یا کشتی‌های مربوطه انجام می‌شوند. این کار زیر نظر قوانین جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد.

مزیت ارسال لوازم منزل با دبی با کشتی

یکی از مهم‌ترین مزایای ارسال لوازم منزل به دبی به روش دریایی کمتر بودن هزینه آن است. حقیقت این است که در روش دریایی معمولاً هزینه‌ها کنترل شده هستند و شرایط به شکلی است که بتوانید ارسال بار به دبی داشته باشید. در این روش شما می‌توانید یک کانتینر کامل را اجاره کنید به این ترتیب هیچ مشکلی برای اثاث شما ایجاد نمی‌شود چون حمل و نقل و جابجایی فقط یک بار صورت گرفته و عدم نیاز به تکرار آن سبب می‌شود هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

 

ارسال دریایی لوازم منزل به دبی-min

در واقع یک کانتینر به صورت کامل برای اسباب شما در نظر گرفته می‌شود. به این روش FCL گفته می‌شود. معمولاً این گزینه برای کسانی که اسباب و وسایل در سایز و حجم بزرگ دارند بهترین گزینه خواهد بود. نکته مهمی که باید بدانید این است که پروسه ارسال بار زمانبر بوده و سریع یعنی با هواپیما انجام نمی‌شود. دقت داشته باشید که شما به منظور ارسال بار باید بتوانید همه جوانب را در نظر بگیرید.

ارسال هوایی لوازم منزل به امارات

یکی از روش‌های رایج به منظور ارسال لوازم منزل به دبی، ارسال هوایی است. در این روش، حمل و نقل بین‌المللی هوایی به واسطه خطوط هواپیمایی معتبر انجام می‌شود و یکی از سریع‌ترین روش‌هایی است که معمولاً توسط افراد انتخاب می‌شود.

در صورتی که زمان ارسال بار برای شما مهم است و به نوعی تأکید به سرعت در ارسال بار دارید قطعاً باید ارسال لوازم منزل به دبی به روش هوایی را انتخاب کنید. با این حال بهتر است بدانید که در این روش هزینه بیشتری برای شما در نظر گرفته می‌شود. خوشبختانه در ایران ۴ خط هوایی قشم ایر، ماهان، ایران ایر و خطوط هوایی امارات فعال هستند و شرایط به شکلی است که بار شما در سریع‌ترین زمان ممکن به شکل مستقیم به فرودگاه دی ایکس بی‌دبی حمل می‌شود.

مزیت ارسال اثاث منزل به دبی به صورت هوایی


ارسال هوایی بار و لوازم منزل به دبی معمولاً از نظر زمانی در بهترین شرایط قرار دارد. به این ترتیب شما می‌توانید به سادگی و طبق زمان‌بندی خود اقدام به ارسال بار به دبی داشته باشید. دقت کنید که ارسال بار معمولاً بر اساس نوع بار و شرایط آن صورت می‌گیرد. یعنی گاه نیاز به بسته‌بندی و شرایط خاصی برای ارسال است که در قوانین هواپیمایی با ممنوعیت همراه خواهد بود. در نهایت باید بدانید که قیمت ارسال لوازم منزل به دبی به روش هوایی گران است اما معمولاً دغدغه کمتری به همراه دارد. در این روش محدودیت حجم و وزن دیده می‌شود و شما نمی‌توانید بارهای بسیار بزرگ با حجم بالا را به روش هوایی ارسال کنید.

ارسال هوایی لوازم منزل به امارات-min
حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فریت اثاثیه منزل به دبی

در خصوص فریت بار به دبی نیز شرایط خوبی برای شما فراهم شده است. فریت بار یکی از روش‌های ارسال لوازم منزل به دبی است. در این روش اقلام به صورت بسته‌بندی شده و بدون توجه به اندازه و وزن به واسطه یک وسیله حمل و نقل سریع ارسال می‌شود. فریت بار به بسیاری از کشورها از طریق خودروی باری انجام می‌شود اما چون دبی شهری در میانه جنوبی خاوری آسیا است و مرز هوایی و دریایی با ایران دارد معمولاً فریت بار به دبی به واسطه پرترددترین فرودگاه جهان یعنی فرودگاه بین‌المللی دبی انجام می‌شود. بنادر دبی نیز در این راستا همکاری می‌کنند.

به منظور فریت اثاثیه منزل به دبی نیاز به عقد قرارداد با یک شرکت حمل و نقل فریت بار است که تجربه کاری در این راستا داشته باشد. خوشبختانه افلاک مارکت توانسته با تیم‌های فریب بار کاملاً معتبر ارتباط بگیرد و در این زمینه عالی عمل کرده است.

ایرلاین‌های هواپیمایی محدودیت وزنی برای بار مسافران در نظر گرفته‌اند. در چنین شرایط ارسال لوازم منزل به دبی به روش فریت یک انتخاب عالی و کاملاً هوشمندانه محسوب می‌شود. کافیست با تیم افلاک مارکت ارتباط بگیرید. به این ترتیب بار شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به شکل کاملاً ایمن با بیمه نامه بین‌المللی خطوط هوایی ارسال خواهد شد. برای فریت بار به دبی نیاز به پروانه کسب و یا جواز گمرک کالای مورد نظر و همینطور مدارک هویتی شخصی صاحب محصول خواهد بود.

برای ارسال اثاث منزل به دبی به روش فریت می‌بایست بارنامه و سایر مجوزهای لازم در اختیار شما قرار بگیرد. پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن به شهر مقصد از موارد مهمی است که باید بررسی شود. بسته‌بندی تخصصی بار نیز یکی از بخش‌های مهمی است که می‌توانید به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهید.

هزینه ارسال لوازم منزل به دبی چه قدر است؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به ارسال لوازم منزل به دبی، هزینه مربوط به بسته‌بندی است. بسته‌بندی اثاث منزل باید با دقت بالایی صورت بگیرد در غیر این صورت مشکل ساز خواهد شد. بنابراین باید دقت داشته باشید که بسته‌بندی به چه صورت انجام می‌شود. موضوع دیگر هزینه حمل با فرودگاه است. گاه بار در حمل و وزن زیادی بوده و هزینه حمل آن تا فرودگاه بالا خواهد بود. هزینه‌های مربوط به توزین، تخلیه، بارگیری و انبارداری نیز باید محاسبه شود. اگر ارسال به صورت فریت باشد این هزینه‌ها بیشتر هستند. هزینه مربوط به بارنامه هوایی برای بار فریت نیز از موارد مهم است. هزینه تشریفات گمرکی و صدور برگه سبز و یا جواز برای اقلام تجاری نیز بخشی از هزینه فریت اثاثیه منزل به دبی خواهد بود.

قیمت و هزینه ارسال دریایی بار به امارات-min

موارد مؤثر روی قیمت ارسال اثاث منزل به دبی

روش ارسال بار به دبی

اینکه بخواهید ارسال لوازم منزل به دبی به روش هوایی صورت بگیرد به نسبت روش دریایی گران‌تر است اما اگر بودجه شما برای روش هوایی کم است اما به نوعی فرصت زیادی ندارید می‌توانید روش ترکیبی را انتخاب کنید تا کنترل بهتری در زمان و هزینه صورت بگیرد.

هزینه‌های بیمه

نکته مهم دیگر بیمه بوده که می‌بایست حتماً لحاظ شود. همه بارهایی که به دبی ارسال می‌شوند بر اساس ارزش کالا بیمه خواهند شد تا در صورت بروز اتفاق بتوان خسارت را به طور دقیق بررسی کرد.

هزینه‌های باربری

موضوع مهم دیگری که باید بدانید هزینه‌های مربوط به باربری است. البته برآورد هزینه توسط تیم افلاک مارکت برای شما انجام می‌شود و مشکلی در این راستا نخواهد بود.

نوع بار، تعداد و وزن بار

برای محاسبه هزینه ارسال هر باری به دبی می‌بایست به نوع، تعداد و وزن آن دقت کرد. وزن بار به طور کلی فاکتور بسیار مهمی در تعیین قیمت است. البته گاه حجم بار نیز مدنظر قرار می‌گیرد.

تشریفات گمرکی

تحویل بار و انجام امورات گمرکی نیز نیاز به تخصص بالایی دارد و باید با دقت صورت بگیرد. تشریفات گمرکی معمولاً شامل یک سری قوانین و مقررات و رویه‌هایی است که در فرآیند واردات و صادرات کالا به یک کشور در نظر گرفته می‌شود. این تشریفات برای تنظیم و کنترل جریان در مرز و سایر مراکز گمرکی است.

دریافت مجوزها

دریافت مجوزها گاه به قدری پیچیده خواهد بود که هزینه آن به مراتب بیشتر از هزینه ارسال لوازم منزل به دبی است بنابراین دریافت مجوز از مواردی است که قطعاً باید به آن پرداخته شود و همه جوانب نیز به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

کالاهای مجاز و غیر مجاز برای ارسال اثاث به امارات

اجازه ارسال لوازم منزل چوبی به دبی به صورت کامل به شما داده می‌شود. سایر اقلام مصرفی منزل اگر خطرساز نباشند نیز مشکلی در ارسال ندارند. یک سری محدودیت‌ها در خصوص نوع اقلام وجود دارد که در بخش بعد در مورد آن‌ها صحبت خواهد شد اما نکته مهمی که باید بدانید این است که اقلام شما نباید کاملاً نو باشند. همینطور نباید محصولاتی که در ایران به عنوان عتیقه به شمار می‌آیند را ارسال کنید.

در صورتی که در لیست لوازم منزل شما اسلحه و مهمات وجود داشته باشد به صورت عادی شرایط ارسال آن به دبی را نخواهید داشت. در این زمینه بسته به نوع اسلحه و هدف از ارسال آن ممکن است شانسی برای اخذ مجوز داشته باشید. شما اجازه ارسال عتیقه و آثار هنری اصیل ایرانی را نخواهید داشت. طلا، نقره و زیورآلات تنها تا ۱۵۰ گرم مجاز بوده و بیشتر از این مقدار نیاز به اخذ مجوز دارد. در جدیدترین اطلاعاتی که به دستمان رسیده است شرایط ارسال سنگ‌های قیمتی بیش از مصرف شخصی وجود ندارد و فرش و قالیچه دستباف بیش از ۱۲ متر نیز قاچاق و غیر مجاز محسوب می‌شود.

اجازه ارسال مواد مخدر و مشروبات الکلی به دبی داده نمی‌شود و هیچ مجوزی نیز در این راستا وجود ندارد. در نهایت اگر در منزل خود کتاب‌های خطی و یا چاپ سنگی دارید و در وسایل شما، اوراق مینیاتور و خطی دیده می‌شود باید بدانید که بخشی از اقلام غیر مجاز محسوب می‌شوند و اجازه ارسال به دبی ندارند.
یک سری وسایل دیگر نیز وجود دارد که در فرودگاه به عنوان اقلام غیر مجاز است. مثلاً شما اجازه ارسال هیچ نوع باتری اعم از قلمی و لیتیومی را نخواهید داشت. همینطور اجازه ارسال اسپری، ادکلن و… بیش از ۲۰۰ سی سی نیز وجود ندارد و باید در این زمینه دقت نمایید. لوازم آرایشی اشتعال‌زا و یا خورنده مثل لاک و رنگ مو نیز ممنوع است. الکل، سرکه، ترشیجات، اسباب بازی یا وسایل الکترونیکی که ایجاد صدا می‌کنند و کپسول‌های گاز نیز ممنوع هستند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال لوازم منزل به دبی-min

مدارک مورد نیاز برای ارسال لوازم منزل به دبی

به طور کلی به منظور ارسال لوازم منزل به دبی ۴ مدرک اصلی و مهم مدنظر است که قطعاً باید به درستی تنظیم شوند. نیاز به کارت بازرگانی خواهد بود و یا می‌بایست معرفی نامه از شرکت ارسال لوازم منزل به دبی داشته باشید. بدون این مدرک عملاً ارسال بار در گمرک لغو می‌شود و غیر مجاز خواهد بود.
برخی از وسایل منزل بسته به نوع و حجم نیاز به دریافت یک سری مجوزهای لازم برای صادرات دارند.

مثلاً اگر بیماری در منزل دارید که یک سری وسایل پزشکی نیاز دارد و حال قرار است این وسایل نیز به دبی ارسال شوند می‌بایست مجوز لازم را اخذ کنید. البته این کار توسط تیم افلاک مارکت و در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. برخی از افراد در منزل خود اسلحه و یک سری سلاح سرد دارند که اخذ مجوز برای ارسال این وسایل به دبی به نسبت دشوار است.

مورد بعدی پکینگ لیست است که بخش مهمی از مدارک لازم به منظور ارسال اثاث منزل به دبی محسوب می‌شود. یعنی شما باید لیستی از بارهای ارسالی را تهیه کنید. دقت داشته باشید که تنظیم این لیست کار نسبتاً دشواری است و باید سعی کنید همه جوانب را در نظر بگیرید.

در نهایت نیاز به مدرک اینویس به منظور حمل لوازم منزل به دبی خواهد بود. اینویس یک سند مهم تجاری محسوب می‌شود و شامل یک سری استانداردهای لازم است که می‌بایست توسط کارشناسان خبره تنظیم و تهیه شود. بنابراین در ارسال اثاث منزل به دبی باید به این موضوع دقت داشته باشید و این مدرک را نیز آماده نمایید.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

مراحل ارسال وسایل منزل به دبی

دریافت مشاوره

دریافت مشاوره اولین قدم به منظور ارسال لوازم منزل به دبی محسوب می‌شود. کارشناسان مجرب افلاک مارکت در خصوص هزینه ارسال لوازم منزل به دبی با شما صحبت می‌کنند و مراحل را نیز اعلام خواهند کرد.

انتخاب روش مناسب

به منظور ارسال لوازم منزل به دبی یا باید به صورت هوایی اقدام کنید و یا به سراغ ارسال بار از طریق دریا بروید. شما می‌توانید بر اساس بودجه خود اقدام به انتخاب بهترین روش نمایید.

عقد قرارداد

در نهایت پس از بررسی‌های اولیه در مورد حجم و بار شما شرایطی در نظر گرفته می‌شود تا بتوانید ثبت سفارش داشته باشید. عقد قرارداد به صورت آنلاین نیز توسط تیم افلاک مارکت بسته می‌شود و شرایط به صورتی است که بتوانید حتی از شهرستان بدون نیاز به حضور در شرکت سفارش خود را به ثبت برسانید.

انجام امور بسته‌بندی

امور بسته‌بندی اسباب و اثاث منزل از موارد مهمی است که اگر به دقت ارزیابی نشود با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. به این ترتیب تیم افلاک مارکت پس از ثبت درخواست به محل مورد نظر اعزام می‌شوند و همه وسایل اعم از چمدان‌ها، مبلمان، میز، سایر وسایل چوبی و فلزی و… را بسته‌بندی می‌کنند.

انتقال لوازم به محل ارسال

پس از بسته‌بندی و دریافت بارنامه شرایطی ترتیب داده می‌شود تا اسباب و وسایل شما به محل ارسال منتقل شده و برای ارسال طبقه‌بندی شوند.

انجام امورات گمرکی

انجام یک سری امورات گمرکی و ترخیص کالا توسط کارشناسان افلاک مارکت انجام می‌شود. از سوی دیگر به منظور دریافت وسایل خود نیاز به مدارک شناسایی و کپی بارنامه خواهید داشت.

صدور بارنامه و ارسال بار یا فریت بار به دبی

پس از ثبت درخواست به منظور ارسال لوازم منزل به دبی، بر اساس ارزش لوازم شما، بارنامه و به طبع بیمه نامه‌ای تنظیم می‌شود.

قوانین ارسال لوازم منزل به دبی

نو نبودن اسباب و وسایلی که قرار است به دبی ارسال شود یکی از موارد بسیار مهمی است که باید مدنظر قرار بگیرد. البته میزان نو بودن وسایل نیز سنجیده می‌شود و کسانی که قصد تعویض یک سری اقلام منزل خود را دارند می‌توانند با اخذ مجوز به راحتی شرایط ارسال به دبی داشته باشند. ممکن است فردی نخواهد وسایل قدیمی خود را ارسال کند اما اگر کل اسباب و لوازم منزل نو باشد در نهایت مشکلساز می‌شود.

از سوی دیگر نیاز است اعلام کنید که روزی به کشور مبدا خود یعنی ایران باز می‌گردید و به نوعی اقامت شما در دبی موقت است. یعنی مدارکی که ثابت کند خارج از دبی زندگی می‌کنید و یا اقوام درجه یک شما خارج از دبی اقامت دارند. شرایط شغلی و تحصیلی شما نیز می‌تواند از موارد مهم محسوب شود.

سایت خرید از ترکیه-min

حجم وسایلی که ارسال می‌کنید باید منطقی به نظر برسد. مثلاً قاعده زندگی وجود یک الی و دو تلویزیون در هر منزل است و شما به بهانه ارسال لوازم منزل به دبی نمی‌توانید ۱۰ تلویزیون را وارد این شهر نمایید. هرچه شرایط ارسال شما از حالت طبیعی خارج شود مسأله ساز خواهد بود. این موضوع در مورد تعداد یخچال و سایر اقلام مشابه نیز در نظر گرفته می‌شود و اهمیت بالایی دارد. البته دست شما برای ارسال ظروف و لباس به حجم بالا نسبتاً باز است و سخت‌گیری‌ها کمتر خواهد بود.

در نهایت نیز می‌بایست مدارکی اعلام کنید که نشان می‌دهد قرار است برای چه مدتی در دبی زندگی کنید. مثلاً آدرس منزل شما در دبی و وجود سندی که نشان دهنده شرایط زندگی شما در دبی است می‌تواند به این بخش کمک زیادی نماید.

در هر صورت ارسال لوازم منزل به دبی باید توسط افراد خبره و آگاه صورت بگیرد و شرایط به شکلی باشد که بتوانید بدون هزینه اضافی به راحتی اثاث منزل خود را ارسال نمایید.

قوانین ارسال لوازم منزل به دبی-min

قوانین گمرکی برای ترخیص کالای منزل در امارات

در راستای ترخیص کالا از امارات یک سری شرایط در نظر گرفته شده است که می‌بایست به طور دقیق بررسی شود. به طور کلی قوانین گمرکی امارات در ترخیص کالای منزل سختگیرانه است و پیشنهاد می‌شود در این راستا افراد خبره‌ای وارد میدان شوند و شرایط را بسنجند. دقت داشته باشید که کالا و لوازم شخصی حتماً باید دست دوم باشند یعنی در صورتی که کالای شما نو باشد ممکن است نیاز به پرداخت مالیات شوید.

می‌بایست اثبات نمایید که دلیل خاصی برای ارسال لوازم منزل به دبی دارید. در واقع باید مشخص شود که قصد شما دپو وسایل منزل نیست. دقت کنید که مدارک کاری یا تحصیلی که می‌بایست ارائه دهید باید ثابت نماید که در دبی اقامت دارید در غیر این صورت امکان برگشت کالا وجود خواهد داشت. لوازم شخصی و منزل می‌بایست به نام فردی که اقامت کشور دبی را دارد وارد شود و یا وکالت رسمی داشته باشد.


از سوی دیگر میزان وسایل منزلی که اقدام به ارسال آن می‌کنید می‌بایست نرمال و طبیعی و به میزان پر کردن یک خانه باشد اگر میزان بار بیش از اندازه باشد مشکل ساز می‌شود و ممکن است به معنای قاچاق تلقی شود. قوانینی که در این راستا وجود دارد از سوی تیم افلاک مارکت بررسی می‌شود و اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بیمه نامه لوازم منزل برای ارسال به امارات

همه اقلامی که قرار است ارسال شوند باید بر اساس ارزش کالا شامل بیمه شوند. این موضوع بخش مهمی از قوانین ارسال اثاث منزل به دبی است.

ثبت سفارش ارسال لوازم منزل به امارات

اگر به دنبال سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای ارسال اثاث منزل به دبی هستید، می‌بایست روش هوایی را انتخاب کنید. فرودگاه‌های بین‌المللی دبی از نظر نقل و انتقال محموله به ایران از شلوغ‌ترین خطوط هوایی محسوب می‌شوند. مهم‌ترین مزیت این روش سرعت بالای آن است. اما بهتر است بدانید که این روش با هزینه بالایی همراه بوده و معمولاً محدودیت حمل بار تا ۱۰۰۰ کیلوگرم برای آن وجود دارد.

ارسال اثاث منزل به دبی از طریق دریا یک انتخاب هوشمندانه برای افراد محسوب می‌شود. خلیج فارس مرز اصلی بین ایران و دبی است و این موضوع سبب می‌شود تا بندر گناوه یکی از مقاصد اصلی حمل و ترخیص کالا از دبی به داخل کشور باشد. از طریق دریا تا ۱۵۰۰ کیلوگرم بار را می‌توانید وارد دبی کنید.

هزینه حمل و نقل محموله‌هایی که حجم و وزن زیادی دارند از نگاه افراد بسیار مهم است و خوشبختانه در روش ارسال اثاث منزل به دبی از طریق دریا هزینه‌ها کاملاً مقرون به صرفه بوده و تیم افلاک مارکت تلاش خود را کرده است تا کنترل خوبی روی هزینه‌ها داشته باشد. در این روش حمل بار توسط لنج صورت می‌گیرد و شامل اقلامی مانند خوراک، پوشاک، تجهیزات دیجیتالی و همینطور لوازم آرایشی و بهداشتی خواهد بود.

شرکت معتبر برای ارسال اثاث منزل به دبی

شرکت ارسال اثاث منزل به دبی می‌بایست اطلاعات کامل در مورد بنادر مهم، شرایط واردات و همینطور قوانین گمرکی داشته باشد. مثلاً یکی از بخش‌های مهم مربوط به ارسال اثاث منزل به دبی، ترخیص کالا از گمرک و کنترل‌های گمرکی است که با دقت بالایی صورت می‌گیرد. کنترل‌های گمرکی خود شامل دو بخش مهم پرداخت و صدور سند ترخیص و همینطور بارگیری و خروج کالا از گمرک خواهد بود.

شرکت ارسال اثاث منزل به دبی می‌بایست به هر دو بخش تسلط کامل داشته باشد. پس از انجام مراحل بررسی مدارک و اظهارنامه‌ها، بازرس مربوطه شماره ارزیابی را در برگه اظهارنامه به ثبت می‌رساند. به این ترتیب شرایط برای صدور سند ترخیص کالا فراهم می‌شود. دقت کنید که صدور سند ترخیص تنها توسط افراد خبره که به این امور تسلط کامل دارند انجام می‌شود. در تیم افلاک مارکت پروسه پرداخت و صدور سند ترخیص به شکل کاملاً حرفه‌ای و بدون کم و کاستی انجام می‌شود.

بارگیری و خروج از گمرک از دیگر مواردی است که مربوط به ارسال اثاث منزل به دبی می‌شود. پس از اینکه سند ترخیص کالا صادر شد نیاز به مراجعه به صندوق صدور پروانه بوده و پروانه خروج کالا از گمرک به دفتر کل انبارها ارائه می‌شود. در نهایت اسناد تأیید شده و صاحبین کالا می‌توانند کالای خود را بارگیری نمایند.
فرض کنید فقط همین دو مرحله از امور مربوط به ارسال اثاث منزل به دبی و ترخیص را خودتان به تنهایی بر عهده بگیرید! فکر می‌کنید از پس آن برآیید؟ هر کاری می‌بایست توسط افرادی که در آن کار خبره و تجربه دارند انجام شود تا کمترین مشکلات به وجود آید. در غیر این صورت قطعاً ترخیص با تأخیر و هزینه‌های زیادی همراه خواهد بود.

افلاک مارکت ، شرکت حمل لوازم خانه به دبی

یکی از وظایف مهمی که شرکت ارسال اثاث منزل به دبی می‌بایست رعایت کند تنظیم مدارک است. حقیقت این است که برای واردات و ترخیص کالا در امارات عدم رعایت مدارک مشکل ساز خواهد بود. مثلاً گمرکات امارات از دسته گمرکاتی محسوب می‌شود که در آن تأکید زیادی به وجود نسخه اصلی اسناد از مبدا وجود دارد.

 بنابراین شرکت حمل بار می‌بایست به این نکته توجه جدی داشته باشد. به منظور وارد کردن کالا به ایران از امارات نیاز به اخذ یک سری مجوزهای خاص است که از سوی وزارت امور خارجه در نظر گرفته می‌شود. نبود این مجوزها خود سبب تأخیر در ارسال و حتی برگشت بار می‌شود.

در صورتی که قصد حمل دریایی کالای پزشکی را دارید و یا می‌خواهید یک سری اقلام خوراکی وارد کنید قطعاً باید از شرکت واسط خبره کمک بگیرید. در این جریان بررسی می‌شود که آیا اقلام مورد نظر فاسد شدنی هستند یا خیر؟ آیا شرایط ارسال اثاث منزل به دبی برای این اقلام وجود دارد و یا باید به صورت هوایی و در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال شوند. همه این موارد بخش مهمی از وظایف شرکت ارسال اثاث منزل به دبی محسوب می‌شوند و در صورتی که رعایت نشود مشکل ساز خواهد بود.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

ویژگی‌های افلاک مارکت

تخصص

امور مربوط به ترخیص کالا نیاز به تخصص بالایی دارند و تیم افلاک مارکت ضمن ارسال اثاث منزل به دبی، تخصص و تجربه کافی در امور مربوط به ترخیص کالا نیز دارند که کمک می‌کنند تا مشکلات به حداقل برسند.

پشتیبانی

عملیات مربوط به ترخیص کالا نیز از مواردی است که معمولاً به راحتی صورت گرفته و سبب می‌شود تا افراد بتوانند بدون هیچ نگرانی حمل دریایی بار از دبی به ایران با سود بالا داشته باشند.

تعرفه مناسب

معمولاً گمرکی دبی ۵ درصد از ارزش کالا به علاوه بیمه حمل و نقل را شامل می‌شود. در صورتی که ارزش کالا بالا باشد ممکن است این رقم به ۱۰ درصد تغییر کند.

حمل و نقل سریع

نزدیک بودن بنادر دبی به بنادر ایران سبب می‌شود تا انتظار زیادی در واردات کالا نکشید و به نوعی ارسال اثاث منزل به دبی در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

دارای دفتر در دبی و تهران

افلاک مارکت در تهران و دبی دفتر نمایندگی دارد و این موضوع سبب می‌شود تا افراد بتوانند به راحتی اقدام ارسال اثاث منزل به دبی داشته باشند. از سوی دیگر حمل و نقل دریایی نیز با دقت بالایی صورت می‌گیرد.

چرا افلاک مارکت ؟

شرکت حمل بار به دبی می‌بایست اطلاعات کامل در مورد بنادر مهم، شرایط واردات و همینطور قوانین گمرکی داشته باشد. مثلاً یکی از بخش‌های مهم مربوط به حمل بار به امارات، ترخیص کالا از گمرک و کنترل‌های گمرکی است که با دقت بالایی صورت می‌گیرد. کنترل‌های گمرکی خود شامل دو بخش مهم پرداخت و صدور سند ترخیص و همینطور بارگیری و خروج کالا از گمرک خواهد بود.

شرکت حمل بار به دبی می‌بایست به هر دو بخش تسلط کامل داشته باشد. پس از انجام مراحل بررسی مدارک و اظهارنامه‌ها، بازرس مربوطه شماره ارزیابی را در برگه اظهارنامه به ثبت می‌رساند. به این ترتیب شرایط برای صدور سند ترخیص کالا فراهم می‌شود. دقت کنید که صدور سند ترخیص تنها توسط افراد خبره که به این امور تسلط کامل دارند انجام می‌شود. در تیم افلاک مارکت پروسه پرداخت و صدور سند ترخیص به شکل کاملاً حرفه‌ای و بدون کم و کاستی انجام می‌شود.

بارگیری و خروج از گمرک از دیگر مواردی است که مربوط به حمل بار به دبی می‌شود. پس از اینکه سند ترخیص کالا صادر شد نیاز به مراجعه به صندوق صدور پروانه بوده و پروانه خروج کالا از گمرک به فت کل انبارها ارائه می‌شود. در نهایت اسناد تأیید شده و صاحبین کالا می‌توانند کالای خود را بارگیری نمایند.

دارای دو شعبه در تهران و دبی

افلاک مارکت برای فعالیت خود دارای دو شعبه رسمی در تهران و دبی است. 

مشتریان عزیز می‌توانند به راحتی برای ثبت سفارشات خود بنا به موقعیت خود به دفتر افلاک مارکت در دبی یا تهران مراجعه کنند. و یا از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشند.

دارای دو شعبه در ایران و دبی

بله. ارسال اثاث منزل به دبی انتخاب شرکت بسیار مهم است. در این مرحله باید شرکت‌های با سابقه کاری بالا مثل افلاک مارکت را انتخاب کنید.

بسته‌بندی بارها بر اساس نوع هر بار مشخص می‌شوند. پس از انتخاب شرکت حمل و نقل، بسته‌ها به صورت کاملاً دقیق و اصولی بسته‌بندی می‌شوند.

بسته‌های شما می‌بایست به یک شرکت معتبر ارسال اثاث منزل به دبی تحویل داده شوند. کارشناسان نوع بار و بسته‌بندی و سایر مدارک را بررسی می‌کنند.

پیگیری بارها معمولاً پس از تحویل بسته‌ها انجام می‌شود و شماره پیگیری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پس از ترخیص بار نیاز است که بسته‌های مورد نظر تحویل داده شوند. این کار نیز می‌بایست توسط یک شرکت معتبر انجام شود تا هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد.

بخش مهمی از هزینه‌های ارسال اثاث منزل به دبی مربوط به تخلیه و بارگیری کشتی در بندر دبی و ایران است. هزینه تخلیه و بارگیری کشتی با عنوان THC شناخته می‌شود. این هزینه مربوط به شارژهای محلی ترمینال، تجهیزات موجود، سرویس و نگهداری تجهیزات و همینطور مالیات و هزینه‌های دیگر است.

بله. به منظور بررسی هزینه ارسال اثاث منزل به دبی می‌بایست به زمان ارسال دقت شود. مثلاً فرض کنید شما اقدام به خرید اجناس و واردات آن در ایام کریسمس دارید. به این ترتیب مطمئناً با هزینه بالایی روبرو خواهید شد.

یکی از موارد مهمی که بر روی هزینه ارسال اثاث منزل به دبی تأثیر می‌گذارد نوع قراردادی است که خریدار با فروشنده می‌بندد. به طور کلی در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده است که قراردادهای نوع  FOB بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

در یک بررسی کلی ارسال اثاث منزل به دبی ۳۰ الی ۴۵ روز طول می‌کشد. البته اگر یک سری اتفاقات سیاسی رخ دهد این زمان طولانی‌تر خواهد بود.

در مورد تفاوت امنیت لنج و کانتینر باید گفت که کانتینرها معمولاً امنیت بیشتری دارند. به هر حال تفاوت هزینه و زمان در هر دو روش مطرح است و ارسال اثاث منزل به دبی به وسیله لنج ارزان‌تر و سریع‌تر صورت می‌گیرد.

حمل و نقل جهانی با افلاک مارکت-min

کارشناسان ما کمال میل پاسخگوی شما هستند.

تهران،پیچ شمیران،خیابان انقلاب ،بین بهار و شریعتی،ساختمان آریان،طبقه 3،واحد 3

حمل و نقل بین المللی با افلاک مارکت

فیلتر بر اساس شهر محصول
افلاک مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افلاک مارکت